StPr/25/1367
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Wynagrodzenie 4666,00 zł brutto + dodatek stażowy.
Zakres obowiązków:
1. Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie:
poszukiwania podwykonawców usług,
koordynowania prac serwisowych i konserwacyjnych,
bieżącego nadzoru i kontroli jakości wykonanych usług,
przygotowywania i kompletowania dokumentacji potrzebnej do rozliczeń,
sporządzania i weryfikacji zamówień zewnętrznych oraz nadzór nad terminowością realizacji,
kontroli i akceptacji faktur oraz prowadzenia rozliczeń z wykonawcami.
2. Koordynacja i nadzorowanie pracy konserwatorów, w tym:
przydzielanie zadań i monitorowanie ich realizacji,
kontrola jakości wykonywanych prac,
zgłaszanie zapotrzebowania na materiały konserwatorskie i eksploatacyjne.
3. Zgłaszanie do dedykowanych jednostek Uczelni usterek i awarii występujących w pomieszczeniach Domów Studenta oraz monitorowanie przebiegu ich usuwania.
4. Udział w gospodarowaniu majątkiem Uczelni, w tym:
zgłaszanie majątku do likwidacji oraz prowadzenie dokumentacji likwidacyjnej,
uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych,
wystawianie wniosków o zmianę miejsca użytkowania wyposażenia.
5. Realizacja zamówień wewnętrznych i zewnętrznych związanych z działalnością Działu.
6. Prowadzenie rejestru faktur oraz ich bieżąca kontrola pod względem formalnym i merytorycznym.
7. Uczestnictwo w komisjach w sytuacjach wymagających wejścia do pokoi studenckich (np. przeglądy techniczne, kontrola czujek, czystości, wyposażenia).
8. Obsługa dokumentacji, w tym:
kserowanie i skanowanie dokumentów,
przygotowywanie pism i korespondencji dotyczących działalności Działu.
9. Kontrola realizacji obowiązków firmy sprzątającej w Domach Studenckich, w tym zgłaszanie nieprawidłowości i bieżąca współpraca z koordynatorem usług sprzątania.
Miejsce pracy:
LICEALNA 9, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Pracodawca:
Uniwersytet Zielonogórski
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Od kandydata oczekujemy : Wykształcenie wyższe preferowane techniczne. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Duża samodzielność i kreatywność w realizacji zadań. Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność. Umiejętność dobrej organizacji pracy. Umiejętność stosowania i interpretacji dokumentów oraz instrukcji. Dokładność, systematyczność i odpowiedzialność w działaniu. Dyspozycyjność. Wysoka kultura osobista. Łatwość nawiązywania kontaktów. Prawo jazdy kat. B. Wymagania dodatkowe: Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Odporność na stres. Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.
Inne wymagania:
Od kandydata oczekujemy : Wykształcenie wyższe preferowane techniczne. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Duża samodzielność i kreatywność w realizacji zadań. Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność. Umiejętność dobrej organizacji pracy. Umiejętność stosowania i interpretacji dokumentów oraz instrukcji. Dokładność, systematyczność i odpowiedzialność w działaniu. Dyspozycyjność. Wysoka kultura osobista. Łatwość nawiązywania kontaktów. Prawo jazdy kat. B. Wymagania dodatkowe: Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Odporność na stres. Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv+ list motywacyjny na: [email protected] z dopiskiem BZNiOU-referent
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook