StPr/25/1184
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
od 4 806 do 7 700 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa sekretariatu, obsługa pism wychodzących elektronicznie, programu Legislator, PROTON, BIP oraz platformy EPUAP, prowadzenie delegacji służbowych, zaopatrywanie urząd w środki higieniczno-sanitarne, przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, porządkowanie i udostępnianie dokumentacji z archiwum zakładowego, przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych.
Miejsce pracy:
Rymanów, powiat: krośnieński, woj: podkarpackie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- 1. Kwalifikacje i umiejętności: biegła znajomość obsługi komputera oraz platformy ePUAP, dyspozycyjność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, zdolności organizacyjne i imiejętn0ość pracy w stresie i pod presją czasu, odpowiedzialność, dokładność, skrupulatność, systematyczność, umiejętność sprawnego, samodzielnego pozyskiwania informacji. 2. Doświadczenie co najmniej 1 rok stażu pracy. 3. Inne: ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnego I lub II stopnia.
Inne wymagania:
1. Kwalifikacje i umiejętności: biegła znajomość obsługi komputera oraz platformy ePUAP, dyspozycyjność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, zdolności organizacyjne i imiejętn0ość pracy w stresie i pod presją czasu, odpowiedzialność, dokładność, skrupulatność, systematyczność, umiejętność sprawnego, samodzielnego pozyskiwania informacji. 2. Doświadczenie co najmniej 1 rok stażu pracy. 3. Inne: ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnego I lub II stopnia.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Piotr Kielar
Nr telefonu:
134361719
Wymagane dokumenty:
Szczegóły: https://rymanow.bip.org.pl/pliki/rymanow/ogloszenie_nabor_ra_2025.pdf?20251209113733

Zaloguj się przez Facebook