StPr/25/0661
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
Zakres obowiązków:
a)Wydawanie druków w sprawie funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych oraz
innych zadań realizowanych w sekcji;
b) Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach
funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych oraz innych zadań realizowanych
w sekcji;
c) Udzielanie informacji w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń alimentacyjnych, świadczeń rodzinnych oraz innych zadań realizowanych w sekcji;
d) Przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach pomocy osobom uprawnionym do alimentów, świadczeń rodzinnych oraz innych zadań realizowanych przez sekcję;
e) Sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekuna, funduszu
alimentacyjnego i przygotowywanie niezbędnych dokumentów do realizacji wypłat
przez sekcję księgowo-budżetową;
f) Odbieranie korespondencji wpływającej do sekcji za pośrednictwem portalu Empatia
i przekazywanie jej pracownikowi rejestrującemu korespondencję wpływającą do Ośrodka;
g) Przekazywanie osobie zajmującej się zgłaszaniem osób korzystających ze świadczeń
opiekuńczych do ubezpieczenia emerytalno-rentowego i zdrowotnego odpowiednich formularzy z danymi ww. osób oraz przekazywanie informacji o konieczności wyrejestrowania osoby z ww. ubezpieczeń;
h) Sporządzanie list wypłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i emerytalno-rentowe za
osoby pobierające świadczenia opiekuńcze;
i) Miesięczne sporządzanie informacji niezbędnej do zapotrzebowania środków finansowych na realizację wypłat z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz innych zadań realizowanych przez sekcję;
j) Prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych;
k) Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń
z funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych oraz innych zadań realizowanych przez sekcję;
l) Współpraca z urzędem właściwym wierzyciela, Urzędem Pracy dłużnika oraz z komornikiem sądowym w sprawach dotyczących realizowanych zadań;
m) Współpraca z wnioskodawcami, urzędami oraz innymi jednostkami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej do przyznawania prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych oraz innych zadań realizowanych przez sekcję;
n) Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz prowadzenie i uaktualnienie rejestru dłużników alimentacyjnych.
o) Współpraca z księgowością w sprawie naliczania odsetek oraz innych niezbędnych do
realizowanych zadań;
p) Sporządzanie niezbędnej dokumentacji i sprawozdawczości na zajmowanym
stanowisku;
q) Prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy o pomocy osobom uprawnionym do
alimentów, świadczeń rodzinnych oraz innych;
r) Przygotowywanie projektów decyzji i sporządzanie sprawozdawczości z zakresu
pomocy społecznej;
s) Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawna i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań;
t) Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
u) Wykonywanie innych czynności, nie ujętych w zakresie czynności, zleconych przez przełożonego związanych z działalnością Ośrodka.
I umowa o pracę na czas określony - 33 miesiące - docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony
jedna zmiana w godzinach od 07.30 do 15.30
PROCEDURA KONKURSOWA:
więcej informacji na stronie: https://bip.mopszgorzelec.iap.pl/files/files/Og%C5%82oszenie%20o%20naborze%20-%20referent%20w%20%C5%9Bw.%20rodz.%2002.12.2025r..pdf
Miejsce pracy:
Romualda Traugutta 78A, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZGORZELCU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 5)
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- wykształcenie średnie i 5 lat udokumentowanego stażu pracy lub wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu administracji) i 2 lata udokumentowanego stażu pracy, znajomość przepisów: ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, ustawy o pomocy społecznej i aktów wykonawczych do tej ustawy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych aktów wykonawczych, dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office), dobra komunikacja interpersonalna, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, odporność na stres, umiejętność interpretacji przepisów prawa i ich praktycznego zastosowania, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista.
Inne wymagania:
wykształcenie średnie i 5 lat udokumentowanego stażu pracy lub wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu administracji) i 2 lata udokumentowanego stażu pracy, znajomość przepisów: ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, ustawy o pomocy społecznej i aktów wykonawczych do tej ustawy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych aktów wykonawczych, dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office), dobra komunikacja interpersonalna, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, odporność na stres, umiejętność interpretacji przepisów prawa i ich praktycznego zastosowania, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Bożena Mickiewicz-Świderek
Wymagane dokumenty:
więcej informacji na stronie: https://bip.mopszgorzelec.iap.pl/files/files/Og%C5%82oszenie%20o%20naborze%20-%20referent%20w%20%C5%9Bw.%20rodz.%2002.12.2025r..pdf
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Zaloguj się przez Facebook