REFERENT

REFERENT

Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1392

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Wynagrodzenie 4666,00 zł brutto + dodatek stażowy.

Zakres obowiązków:

1. Bieżąca analiza zużycia mediów oraz ich rozliczanie.
2. Prowadzenie ewidencji i rozliczanie faktur oraz rachunków za media i opłaty eksploatacyjne.
3. Opracowywanie (merytoryczne) dokumentów finansowych za usługi wykonane przez podmioty zewnętrzne poprzez:
a. weryfikację dokumentu,
b. przekazanie w celu rejestracji do kancelarii Uniwersytetu,
c. opis merytoryczny dokumentu,
d. podział kosztów zgodnie z rozdzielnikami,
e. wpis do systemu dziekanat zgodnie z zamówieniami.
4. Przygotowanie umów i zamówień dla podmiotów zewnętrznych na realizację zadań wynikających z działalności Działu.
5. Prowadzenie rejestrów faktur, umów, zamówień realizowanych przez Dział.
6. Archiwizowanie dokumentów.
7. Ustalanie wskaźników rozliczeniowych za media.
8. Wnioskowanie o wystawienie refaktur z tytułu zużycia mediów przez kontrahentów wynajmujących w obiektach uczelni powierzchnie pod działalność gospodarczą.
9. Analiza kosztów za media zgodnie z zawartymi umowami na dostawy mediów oraz nadzór i kontrola dostaw mediów do obiektów Uniwersytetu.
10. Sporządzanie ewidencji miesięcznych kosztów eksploatacji z podziałem na poszczególne obiekty Uczelni.
11. Sporządzanie rocznego planu wydatków (dostaw, usług, zużycia mediów) oraz sporządzanie w porozumieniu z pozostałymi działami - planu rzeczowo-finansowego.
12. Prowadzenie na podstawie wpływających faktur ewidencji kosztów zgodnie z planem rzeczowo-finansowym w celu kontroli wydatków.
13. Planowanie kwartalnych obciążeń, składanie kwartalnych zamówień na media, itp.,
14. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie obejmującym tematycznie działalność jednostki.
15. Sporządzanie korespondencji wychodzącej w zakresie obejmującym tematycznie działalność Działu.
16. Przygotowywanie korespondencji do podpisu Dyrektora Biura.
17. Prowadzenie terminarza spraw, zebrań, spotkań i narad w których uczestniczy Dyrektor Biura.
18. Koordynowanie terminów spotkań w których uczestniczy Dyrektor lub których organizację zleca bez swojego udziału.
19. Przygotowywanie podróży służbowych Dyrektora Biura przygotowanie dokumentów delegacji, rezerwacja noclegów, organizacja spotkań.
20. Przygotowanie oraz obsługi spotkań, narad i zebrań organizowanych przez Dyrektora Biura.
21. Przygotowanie i wydruk materiałów na spotkania oraz dla Dyrektora Biura.
22. Redagowanie ogłoszeń i komunikatów lub innych treści na Uczelnianą stronę internetową w zakresie działania Działu Administracyjno-Ekonomicznego.
23. Zamawiania materiałów biurowych i spożywczych, gadżetów reklamowych oraz materiałów informacyjnych na potrzeby Działu Administracyjno-Ekonomicznego oraz Dyrektora Biura.
24. Odbieranie, łączenie i generowanie połączeń telefonicznych do i od Dyrektora Biura.
25. Przygotowanie danych do postępowań przetargowych realizowanych przez i na zlecenie Działu Administracyjno-Ekonomicznego.


Miejsce pracy:
LICEALNA 9, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Pracodawca:
Uniwersytet Zielonogórski

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wykształcenie - minimum średnie. Uprawnienia, umiejętności: Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy (kierowanie zespołem). Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Duża samodzielność i kreatywność w realizacji zadań. Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność. Umiejętność dobrej organizacji pracy. Umiejętność stosowania i interpretacji dokumentów oraz instrukcji. Dokładność, systematyczność i odpowiedzialność w działaniu. Wysoka kultura osobista.


Inne wymagania:
Wykształcenie - minimum średnie. Uprawnienia, umiejętności: Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy (kierowanie zespołem). Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Duża samodzielność i kreatywność w realizacji zadań. Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność. Umiejętność dobrej organizacji pracy. Umiejętność stosowania i interpretacji dokumentów oraz instrukcji. Dokładność, systematyczność i odpowiedzialność w działaniu. Wysoka kultura osobista.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Katarzyna Łasińska

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV+ list motywacyjny na: [email protected] z dopiskiem BZNiOU- pracownik administracyjny w dziale Administarcyjno-Ekonomicznym

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 18.12.2025, 03:45
ID ogłoszenia: 369678
Udostępnij:
Dodano: 18.12.2025, 03:45
ID ogłoszenia: 369678

Zobacz inne oferty

2 148 EURbrutto
Nowe
Larnaka
2 148 EURbrutto
Dodano: 4 godz. temu
1 826 EURbrutto
Nowe
Larnaka
1 826 EURbrutto
Dodano: 4 godz. temu
1 708 EURbrutto
Nowe
Larnaka
1 708 EURbrutto
Dodano: 4 godz. temu
Nowe

MURARZ

2 148 EURbrutto
Nowe
Larnaka
2 148 EURbrutto
Dodano: 4 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Pyrzyce
4 666 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
Do góry