StPr/25/0192
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
wynagrodzenie do negocjacji możliwość dalszego zatrudnienia
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.Obsługa administracyjno-biurowa Dziekanatu Wydziału Nauk o Zdrowiu (np. przygotowanie projektów pism, prowadzenie dokumentacji wydziałowej, korespondencji, obsługa urządzeń biurowych).
2.Obsługa administracyjna studentów na Wydziale Nauk o Zdrowiu (np. prowadzenie dokumentacji związanej z tokiem studiów; w zakresie zaliczeń i egzaminów; obsługa administracyjna procesu egzaminów dyplomowych; przygotowywanie projektów decyzji w indywidualnych sprawach studenckich; współpraca z wykładowcami w zakresie organizacji zajęć).
3.Obsługa bazy danych studentów w programach: BAZUS (bieżąca weryfikacja danych studentów; POLON (bieżąca weryfikacja danych studentów, wprowadzanie prac dyplomowych do repozytorium); MS TEAMS (tworzenie zespołów, grup studenckich/wykładowców).
4.Przygotowanie harmonogramu i dokumentacji sesji egzaminacyjnej.
5.Wykonywanie prac biurowych związanych z kształceniem praktycznym na wydziale Nauk o Zdrowiu (sporządzanie umów o praktyczną naukę zawodu, dokumentacji indywidualnych skierowań na odbycie praktyk zawodowych studentów oraz dokumentacji dla opiekunów kształcenia praktycznego).
6.Przygotowanie wniosków przetargowych zamówień realizowanych w Collegium Medicum (przygotowanie opisów przedmiotów zamówienia, wyceny zamówień, koordynowanie dostaw, opisywanie faktur).
7.Organizacja wydarzeń akademickich (np. konferencje, dyplomatorium).
8.Przygotowywanie i przekazywanie akt spraw ostatecznie załatwionych do Archiwum.
9.Przygotowanie do zamieszczania na stronie internetowej Uczelni aktualnych informacji dla studentów (planów zajęć, ogłoszeń, harmonogramów sesji itp.) oraz prowadzenie elektronicznej Kroniki WNZ.
10.Bieżąca współpraca z innymi działami Uczelni w zakresie spraw administracyjnych.
11.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Prorektora ds. Collegium Medicum, Dziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu oraz Kierownika Dziekanatu Wydziału Nauk o Zdrowiu.
Miejsce pracy:
09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Akademia Mazowiecka w Płocku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Niezbędne wymagania: 1)Wykształcenie wyższe - magister 2)Wymagana specjalność - nie dotyczy 3)Doświadczenie zawodowe - minimum 2 lata na stanowisku administracyjnym 4)Obowiązkowe uprawnienia - nie dotyczy Umiejętności zawodowe: Obsługa programu Microsoft Office (Word, Excel) I urządzeń biurowych. Wymagania dodatkowe: -
Inne wymagania:
Niezbędne wymagania: 1)Wykształcenie wyższe - magister 2)Wymagana specjalność - nie dotyczy 3)Doświadczenie zawodowe - minimum 2 lata na stanowisku administracyjnym 4)Obowiązkowe uprawnienia - nie dotyczy Umiejętności zawodowe: Obsługa programu Microsoft Office (Word, Excel) I urządzeń biurowych. Wymagania dodatkowe: -
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1)List motywacyjny; 2)Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - dostępny na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/-pkt 4. Konkurs/Rekrutacja- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 3)Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - dostępna na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/- pkt 4. Konkurs/Rekrutacja Zgoda na przetwarzanie danych osobowych). 4)Klauzula informacyjna (RODO) dostępna na stronie internetowej Uczelni: http://mazowiecka.edu.pl/dla-pracownikow-2/ - pkt 4.Konkurs/Rekrutacja-Klauzula informacyjna. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko Referent Administracyjny na Wydział Nauk o Zdrowiu na adres Akademia Mazowiecka w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, Kancelaria Ogólna (II piętro) pokój B 205 w godzinach 7:30-15:30, bądź w wersji elektronicznej na adres e-mail: [email protected] z dopiskiem Nabór na stanowisko Referent ds. administracyjnych na Wydział Nauk o Zdrowiu w terminie do dnia 24.02.2025 r. Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Kandydaci, których oferty spełniały wymogi formalne, będą informowani o wynikach naboru. Aplikacje nie będą rozpatrywane w przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.