StPr/25/2309
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych, parowanie zapłat z dokumentami dotyczącymi należności i zobowiązań, sprawdzenie faktur i dokumentów księgowych pod względem formalnym i
rachunkowym, wystawianie not korygujących dla kontrahentów i oświadczeń dla potrzeb VAT, przygotowywanie przelewów bankowych do zapłaty zobowiązań, ewidencjonowanie i rozliczanie funduszu remontowego oraz sporządzanie wyników z
wykonania tego funduszu w okresach kwartalnych sporządzanie dokumentacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnoprawnych w programie komputerowym, naliczanie amortyzacji środków trwałych oraz uzgadnianie stanu środków trwałych i
wartości niematerialnoprawnych, środków trwałych w budowie i niskocennych, sporządzanie i rozliczenie kosztów obsługi technicznej i konserwacji zasobów
mieszkaniowych, lokali użytkowych i mienia w okresach kwartalnych, ewidencjonowanie i uzgadnianie stanu funduszy podstawowych i specjalnych
istniejących w Spółdzielni, ewidencja księgowa lokali wyodrębnianych na odrębną własność, sporządzanie umów i aneksów do umów dla najemców lokali użytkowych, ewidencja księgowa i sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości, dekretowanie i księgowanie dokumentów.
Miejsce pracy:
Oś.Słoneczne Wzgórze 35, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Słoneczne Wzgórze"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- Wymagania: ukończone studia ekonomiczne (preferowane) lub minimum Liceum lub Technikum Ekonomiczne, znajomość obsługi programów komputerowych MS Word, MS Excel (preferowane systemy firmy ZUBIX), minimum roczne doświadczenie pracy w księgowości.
Inne wymagania:
Wymagania: ukończone studia ekonomiczne (preferowane) lub minimum Liceum lub Technikum Ekonomiczne, znajomość obsługi programów komputerowych MS Word, MS Excel (preferowane systemy firmy ZUBIX), minimum roczne doświadczenie pracy w księgowości.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
41 3311357
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Kontakt z pracodawcą telefoniczny: 41 3311357 lub drogą elektroniczną: [email protected]