StPr/24/1487
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 300 PLN
Zakres obowiązków:
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień, także w ramach projektów współfinansowanych ze środków UE, w tym: przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przygotowywanie i przekazywanie do publikacji ogłoszeń do Biuletynu zamówień Publicznych i Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich oraz publikacja postępowań na platformie zakupowej i na stronie internetowej Spółki, segregacja oraz archiwizacja wszystkich dokumentów dot. zamówień publicznych zgodnie z wytycznymi Spółki,
prowadzenie i analiza danych dot. zakupu energii elektrycznej - przygotowywanie zestawień, tabel,
Miejsce pracy:
Chemiczna 8, 65-713 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Pracodawca:
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Biegła znajomość pakietu Office , dokładność, odporność na stres, Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- [Umiejętność 2] : doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata [Umiejętność 1] : prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień ustawa Prawo Zamówień Publicznych
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata [Umiejętność 1] : prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień ustawa Prawo Zamówień Publicznych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail