StPr/25/3708
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
prowadzi obsługę Sekretariatu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Nisku (obsługa kancelaryjna, administracyjna Inspektoratu: przyjmowanie, wysyłanie, rejestrowanie korespondencji, obsługa poczty elektronicznej oraz ePUAP, e Doręczenia, EZD-RP)
obsługuje interesantów zgłaszających sie bezpośrednio lub telefonicznie do PIW, przyjmuje wnioski
prowadzi zakładową składnicę akt/archiwum zakładowego
prowadzi i rozlicza karty drogowe, rozlicza wartościowo i ilościowo zużyte paliwo w podziale na jednostki chorobowe
zapewnia zaopatrzenie Inspektoratu w materiały biurowe i druki
prowadzi i rozlicza mandaty karne, prowadzi ewidencję oraz rozlicza druki ścisłego zarachowania
prowadzi dokumentację w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, okresowych badań lekarskich, czasu pracy, list obecności, dokumentacji pracowniczej
sporządza zestawienia do sprawozdań
prowadzi ewidencję legitymacji służbowych, upoważnień, rejestr zarządzeń, pełnomocnictw, pieczęci
prowadzi rejestr skarg i wniosków
prowadzi rejestr i plan szkoleń
prowadzi sprawy związane z obsługą samochodów służbowych, dba o ubezpieczenia komunikacyjne, okresowe przeglądy techniczne
prowadzi dokumentację wynikającą z obowiązujących przepisów
Miejsce pracy:
RUDNICKA 13, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Pracodawca:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nisku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
- Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne) Wykształcenie: średnie znajomość obsługi komputera w środowisku MS Office i urządzeń biurowych umiejętność pracy w zespole znajomość przepisów prawa administracyjnego W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe) Wykształcenie: wyższe administracja, prawo Staż pracy co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z prowadzeniem sekretariatu prawo jazdy kat. B znajomość języka angielskiego Co oferujemy Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy Miejsce do odświeżenia się Miejsce parkingowe na terenie urzędu Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Inne wymagania:
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne) Wykształcenie: średnie znajomość obsługi komputera w środowisku MS Office i urządzeń biurowych umiejętność pracy w zespole znajomość przepisów prawa administracyjnego W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe) Wykształcenie: wyższe administracja, prawo Staż pracy co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z prowadzeniem sekretariatu prawo jazdy kat. B znajomość języka angielskiego Co oferujemy Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy Miejsce do odświeżenia się Miejsce parkingowe na terenie urzędu Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/nisko/referent,156424,v7
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: poczta