StPr/25/0379
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy, zgłaszanie bezrobotnych do ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego, członków ich rodzin i innych uprawnionych osób do ubezpieczenia zdrowotnego, udzielanie zainteresowanym wyjaśnień i informacji dotyczących zakresu zadań PUP, aktualizacja danych klientów PUP, wydawanie zaświadczeń oraz innych dokumentów z urzędu i na wniosek, archiwizowanie akt osób bezrobotnych i poszukujących pracy, przekazywanie do Archiwum Zakładowego dokumentów, pomoc przy zakładaniu indywidualnych kont w systemie teleinformatycznym osobom fizycznym zamierzającym dokonać rejestracji w PUP, bieżąca korespondencja z wnioskodawcami, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi PUP, wykonywanie innych prac wynikającej z bieżącej działalności PUP.
Miejsce pracy:
Kościuszki 118, 14-500 Braniewo, powiat: braniewski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- komunikacja i współpraca, obsługa komputera MS Ofice
- [Inne] : Mile widziane na stanowisku urzędniczym
Inne wymagania:
[Inne] : Mile widziane na stanowisku urzędniczym
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Zdanowicz
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV oraz list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail