StPr/25/0584
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
1)Rejestrowanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy zgodnie z Ustawą z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia
2) Sporządzanie, a także wydawanie postanowień i decyzji w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym.
3) Prowadzenie rejestru (ewidencji) bezrobotnych i poszukujących pracy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4) Ustalanie statusu bezrobotnego i poszukującego pracy, uprawnień do zasiłku oraz innych świadczeń przysługujących na podstawie Ustawy.
5) Informowanie osób rejestrujących się o zasadach rejestracji, warunkach zachowania statusu bezrobotnego i poszukującego pracy, o prawach i obowiązkach, zakresie pomocy.
Zakres zadań na stanowisku wskazano w ogłoszeniu o naborze opublikowanym w BIP pod adresem https://bip.malopolska.pl/
Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 3, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie branżowe, wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe 4-letnie, średnie zawodowe
- bardzo dobra obsługa komputera, bardzo dobra organizacja pracy własnej, Bardzo dobra ogranizacja pracy oraz zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów
- wymogi: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera Windows ( pakiet MS Office oraz inne pakiety biurowe), mile widziane doświadczenie związane z wydawaniem decyzji i postanowień w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym, znajomość przepisów prawa w zakresie realizowanych zadań na stanowisku, a w szczególności: ustawy z dnia 20 marca 2025 roku o rynku pracy i służbach zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy ( na czas określony ) w godzinach 7;00 do 15:00. Miejsce pracy: Bochnia.
Inne wymagania:
wymogi: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera Windows ( pakiet MS Office oraz inne pakiety biurowe), mile widziane doświadczenie związane z wydawaniem decyzji i postanowień w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym, znajomość przepisów prawa w zakresie realizowanych zadań na stanowisku, a w szczególności: ustawy z dnia 20 marca 2025 roku o rynku pracy i służbach zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy ( na czas określony ) w godzinach 7;00 do 15:00. Miejsce pracy: Bochnia.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Krystyna Piela
Nr telefonu:
14 6149747
Wymagane dokumenty:
nabór na stanowisko w drodze konkursu. Szczegóły dotyczące konkursu oraz niezbędne dokumenty znajdują się https://bip.malopolska.pl/pupwbochni,a,2771146, nabor-na-stanowisko-referent-ds-ewidencji-i-swiadczen.html Składanie dokumentów do dnia 28.11.2025r.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Zaloguj się przez Facebook