StPr/25/1035
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 870 PLN
+wysługa lat
Zakres obowiązków:
Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie minimum średnie
2) biegła znajomość komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
4) niekaralność za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku referenta
6) nieposzlakowana opinia
7) obywatelstwo polskie
Wymagania dodatkowe:
1) preferowany staż pracy w jednostkach administracji samorządowej, najlepiej na stanowisku związanym z realizacją świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, lub wydawaniem zaświadczeń o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego osoby fizycznej na potrzeby programu Czyste Powietrze, lub innym stanowisku administracyjnym oraz wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia na kierunku ekonomia, administracja, prawo, zarządzanie
2) znajomość, umiejętność zastosowania i interpretacji ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży
i rodzin Za życiem oraz aktów wykonawczych do tych ustaw, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
3) znajomość programu do obsługi świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego Sygnity
4) ogólna znajomość pozostałych ustaw w ramach zadań zleconych realizowanych
w ośrodkach pomocy społecznej
5) mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze
6) umiejętność redagowania pism oraz samodzielnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań
7) umiejętność dobrej organizacji czasu pracy, rzetelność, sumienność, dokładność, terminowość
8) umiejętność pracy samodzielnej oraz zespołowej
9) odpowiedzialność, wysokie zaangażowanie w pracę
10) komunikatywność i gotowość do pracy w bezpośrednim kontakcie z klientem, wysoka kultura osobista
11) odporność na stres, asertywność i umiejętność pracy pod presją czasu
12) chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
Zadania wykonywane na stanowisku :
1) udzielanie informacji dotyczących ustalania uprawnień do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń z ustawy Za życiem, wydawania zaświadczeń o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego osoby fizycznej na potrzeby programu Czyste Powietrze oraz pozostałych ustaw w ramach zadań zleconych realizowanych w ośrodkach pomocy społecznej w dziale świadczeń rodzinnych, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa
2) przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń z ustawy Za życiem, wniosków o wydanie zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego osoby fizycznej na potrzeby programu Czyste Powietrze oraz pozostałych ustaw w ramach zadań zleconych realizowanych w ośrodkach pomocy społecznej w dziale świadczeń rodzinnych, wraz z wymaganymi dokumentami. prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń z ustawy Za życiem,
3) wydawanie zaświadczeń o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego osoby fizycznej na potrzeby programu Czyste Powietrze oraz pozostałych ustaw w ramach zadań zleconych realizowanych w ośrodkach pomocy społecznej w dziale świadczeń rodzinnych
4) sporządzanie decyzji administracyjnych w zakresie świadczeń rodzinnych, świadczeń
z funduszu alimentacyjnego, świadczeń z ustawy Za życiem, oraz pozostałych ustaw w ramach zadań zleconych realizowanych w ośrodkach pomocy społecznej w dziale świadczeń rodzinnych
5) prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych oraz spraw z zakresu egzekucji należności wobec dłużników alimentacyjnych, w tym współpraca
z komornikami sądowymi, policją, sądem, starostwem powiatowym, urzędem pracy.
6) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie uchylenia lub zmiany wydanych decyzji oraz w sprawie nienależnie pobranych świadczeń
7) wprowadzanie zobowiązań dłużników alimentacyjnych do BIG-ów
8) prowadzenie spraw z zakresu koordynacji świadczeń rodzinnych
9) prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej działu świadczeń rodzinnych
10) obsługa programów komputerowych w zakresie świadczeń
11) sporządzanie miesięcznych list wypłat świadczeniobiorców
12) sporządzanie miesięcznego zapotrzebowania na środki pieniężne
13) sporządzanie zaangażowania wydatków budżetowych w wyniku wydanych decyzji
14) sporządzanie sprawozdań rzeczowo- finansowych i z zakresu zrealizowanych świadczeń, zapotrzebowania na środki finansowe, materiałów statystycznych
i analitycznych
15) samodzielne pozyskiwanie lub weryfikacja od organów podatkowych, emerytalno- rentowych oraz rejestrów publicznych drogą elektroniczną lub pisemną, informacji niezbędnych do prowadzenia postępowania administracyjnego dot. przyznawanych świadczeń
16) inne zadania przewidziane m.in. w ustawie o świadczeniach rodzinnych
17) inne zadania zlecone przez kierownika
18) zakres odpowiedzialności: odpowiedzialność za wykonywane czynności i udzielane informacje
Miejsce pracy:
Krotoszyńska 9, 63-708 Rozdrażew, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rozdrażewie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie branżowe, średnie zawodowe, średnie zawodowe 4-letnie
- obsługa komputera (MS Office)
- preferowany staż pracy w jednostlach administracji samorządowej
Inne wymagania:
preferowany staż pracy w jednostlach administracji samorządowej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Izabela Paszek
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia 1) życiorys (CV) i list motywacyjny 2) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik 1) 3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz dodatkowe uprawnienia lub kwalifikacje, 4) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata (załącznik 2): a) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, b) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, c) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii d) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych 5) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na danym stanowisku pracy( załącznik 3) 6) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres danych określony w art. 221§ 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. kodeks pracy w celu przeprowadzenia naboru na ww. stanowisko ( załącznik 4) 7) własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydata ( załącznik 5) dodatkowe informacje na stronie bip Gminy Rozdrażew
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rozdrażewie ul. Krotoszyńska 9 63-708 Rozdrażew w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem z dopiskiem: Nabór na stanowisko referent do spraw świadczeń rodzinnych w Rozdrażewie. Dokumenty należy złożyć do dnia 30.12.2025r. do godz.15:00 W przypadku przesłania dokumentów pocztą decyduje data wpływu przesyłki do GOPS w Rozdrażewie. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Zaloguj się przez Facebook