StPr/25/0549
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 820 PLN
Zakres obowiązków:
1.Zawieranie, rozliczanie i prowadzenie wszelkich spraw związanych z umowami na:
- obsługę prawną urzędu i zastępstwa procesowe,
- wynajem dystrybutorów i dostawy wody,
- najem budynków, w których siedzibę posiada Urząd Miejski w Jarocinie oraz archiwum zakładowe,
- zarządzanie budynkiem Ratusza.
2.Sporządzanie merytorycznego opisu rachunków, faktur.
3.Współuczestniczenie w uzgadnianiu wydatków wydziału.
4.Prowadzenie ksiąg środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz ewidencji pozabilansowej.
5.Gospodarowanie mieniem gminnym (przyjęcie, sprzedaż, likwidacja, zarządzenia, zmiana miejsca użytkowania mienia) w zakresie wydziału.
6.Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
Miejsce pracy:
Aleja Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Jarocinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu, obsługa komputera MS Ofice, bardzo wysoka kultura osobista
- [Umiejętność 2] : https://bip2.wokiss.pl/jarocin/bip/ogloszenia-i-konkursy-na-stanowiska/konkursy-na-stanowiska-rok-2025.html?pid=22143 [Umiejętność 1] : znajomość przepisów wymienionych w ogłoszeniu pod adresem:
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : https://bip2.wokiss.pl/jarocin/bip/ogloszenia-i-konkursy-na-stanowiska/konkursy-na-stanowiska-rok-2025.html?pid=22143 [Umiejętność 1] : znajomość przepisów wymienionych w ogłoszeniu pod adresem:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Bogumiła Skrzypczak
Nr telefonu:
62 7499504
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - złożenie dokumentów aplikacyjnych w Biurze Obsługi Miasta

Zaloguj się przez Facebook