StPr/25/0584
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
- prowadzenie rejestru elektronicznego dokumentów wpływających i wychodzących z firmy;
- zapewniania prawidłowego obiegu dokumentów w firmie;
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich;
- udzielanie informacji telefonicznych; mailowych i osobiście klientom firmy;
- zamawianie materiałów biurowych dla pracowników Spółki;
- dbanie o prawidłowe zaopatrzenie sekretariatu;
- bieżąca archiwizacja dokumentów;
- obsługa i organizacja posiedzeń i spotkań.
Godziny pracy 07:00 - 15:00.
Miejsce pracy:
Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- - wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; - wykształcenie wyższe i co najmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; - bardzo dobra znajomość MS Office; - umiejętność obsługi urządzeń biurowych; - bardzo dobra organizacja pracy własnej; - komunikatywność i wysoka kultura osobista; - samodzielność i dokładność w realizowaniu powierzonych zadań.
Inne wymagania:
- wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; - wykształcenie wyższe i co najmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; - bardzo dobra znajomość MS Office; - umiejętność obsługi urządzeń biurowych; - bardzo dobra organizacja pracy własnej; - komunikatywność i wysoka kultura osobista; - samodzielność i dokładność w realizowaniu powierzonych zadań.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Wiktoria Jarzynka
Nr telefonu:
895372877
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV