StPr/25/5426
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 3 914 PLN
pracodawca oferuje: - pracę w stabilnej instytucji sektora finansów publicznych, - wynagrodzenie zgodne z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 11 kwietnia 2024 r. (Dz. U. poz. 569), - możliwość podwyższania kwalifikacji zawodowych, - dofinansowanie do wypoczynku pracownika, - dofinansowanie do zorganizowanego wypoczynku dziecka, - świadczenia rzeczowe lub pieniężne z okazji świąt, - dodatek stażowy, - dodatkowe wynagrodzenie roczne, - wynagrodzenie zgodne z tabelą miesięcznych stawek do wynagrodzenia zasadniczego pracowników OHP załącznik do rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 11 kwietnia 2025 r. (Dz. U. poz. 507).
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego jednostki.
2. Prowadzenie dokumentacji związanej z zakupami na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP oraz składanie zamówień z uwzględnieniem zapisów zawartych w Ustawie o Zamówieniach Publicznych.
3. Przeprowadzanie częściowej inwentaryzacji oraz odpowiednie jej dokumentowanie, prowadzenie księgi inwentarzowej.
4. Zarządzanie korespondencją służbową poprzez odbieranie i wysyłanie korespondencji oraz odpowiednie dokumentowanie tych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Udostępnianie i przechowywanie dokumentów.
6. Prowadzenie bazy danych oraz dbanie o prawidłowy przepływ informacji między poszczególnymi działami i pracownikami Ośrodka.
7. Opracowywanie projektów aktów administracyjnych oraz pism wychodzących.
8. Prowadzenie dokumentacji wynikającej ze współpracy z podmiotami zewnętrznymi (np. MOPS, GOPS, szkoły, pracodawcy).
9. Przestrzeganie zasad ujętych w obiegu dokumentacji finansowo-księgowej.
10. Ścisła współpraca z Zespołem Obsługi i Administracji PWK OHP.
11. Staranna realizacja powierzonych zadań związanych z prowadzeniem dokumentacji oraz znakowanie dokumentów zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną PWK OHP.
12. Gospodarowanie powierzonym majątkiem PWK OHP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
13. Przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego PWK OHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
14. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach, kursach i innych formach doskonalenia zawodowego.
15. Wykonywanie innych zleconych zadań przez Kierownika OSiW OHP, zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami BHP.
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-14.
Miejsce pracy:
Sobieskiego 10, 83-100 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Pracodawca:
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
30
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- wykształcenie średnie lub wyższe i minimum rok stażu pracy na podobnym stanowisku, samodzielność w działaniu. Mile widziane posiadanie prawa jazdy kat. B.
Inne wymagania:
wykształcenie średnie lub wyższe i minimum rok stażu pracy na podobnym stanowisku, samodzielność w działaniu. Mile widziane posiadanie prawa jazdy kat. B.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
58 301 79 16
E-mail:
[email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Osobiście pod adresem: al. Grunwaldzka 311, 80-309 Gdańsk