REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH FŚW

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH FŚW

Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 300 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/1315

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN

Zakres obowiązków:
Obsługa administracyjna kancelarii, w tym;
• rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
• segregacja i dystrybucja korespondencji (w tym elektronicznej),
• praca w systemie finansowo – księgowym w zakresie rejestracji faktur (wprowadzanie i aktualizacja danych),
• koordynacja prawidłowego obiegu dokumentów, korespondencji i informacji,
• zamawianie art. biurowych i spożywczych
Obsługa interesantów;
• przyjmowanie i obsługa interesantów zewn. i wewn. –osobiście, telefonicznie lub mailowo,
• udzielanie informacji dotyczących spraw administracyjnych,
Współpraca z innymi działami
• współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie obsługi administracyjnej - koordynacja przepływu informacji między działami,
Obsługa spotkań i wydarzeń firmowych,

Miejsce pracy:
DŁUGA 13, 58-160 Świebodzice, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
TERMET S.A.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Prawo jazdy kat. B, Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, ksero, skaner, faks), bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office), dokładność i skrupulatność
  • [Umiejętność 2] : sumienność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania [Umiejętność 1] : umiejętność efektywnego planowania i realizacji zadań administracyjnych, dobre umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista, [Inne] : mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : sumienność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania [Umiejętność 1] : umiejętność efektywnego planowania i realizacji zadań administracyjnych, dobre umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista, [Inne] : mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Milena Jankowska

Nr telefonu:
539 609 023

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 03.12.2024, 03:20
ID ogłoszenia: 93899
Udostępnij:
Dodano: 03.12.2024, 03:20
ID ogłoszenia: 93899

Zobacz inne oferty

Do góry