REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH W BIURZE KARIER UAP

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH W BIURZE KARIER UAP

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2744

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
brutto

Zakres obowiązków:
•organizacja szkoleń i warsztatów dla studentów, absolwentów oraz pracowników UAP; w tym kolejne edycje semestralnych warsztatów z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej; ustalenia z partnerskimi firmami co do wykładów, warsztatów i praktyk; współpraca z Wydziałami i Katedrami i Instytucjami.
•nawiązywanie współpracy, pośredniczenie w kontaktach, oraz organizowanie spotkań z firmami, instytucjami, urzędami, innymi uczelniami; pośrednictwo przy zawieraniu umów partnerskich i porozumień o współpracy, pośredniczenie w konkursach organizowanych dla studentów UAP; konsultacje z prawnikiem treści umów, regulaminów itp.,
•pozyskiwanie i publikowanie ofert pracy, staży, praktyk i aktualnych konkursów na stronie internetowej Biura Karier,
•udostępnianie studentom i absolwentom ofert pracy, staży, praktyk itp.
-informowanie studentów i absolwentów o pomocy niesionej przez Biuro Karier,
-informowanie studentów i absolwentów o możliwości podnoszenia lub poszerzania kwalifikacji zawodowych poprzez studia podyplomowe, zagraniczne staże itp.,
-informowanie studentów i absolwentów o Targach Pracy i Dniach Kariery itp.,
-opracowywanie rocznych sprawozdań z działalności BK i przedstawianie ich właściwym organom i społeczności UAP,
-prowadzenie bazy studentów i absolwentów szukających pracy,
-gromadzenie informacji dotyczących potrzeb pracodawców i opracowywanie bieżących analiz tych potrzeb,
-prowadzenie strony internetowej Biura Karier,
-współpraca z biurami karier innych uczelni artystycznych,
-współpraca z innymi jednostkami Uczelni w zakresie organizacji wspólnych wydarzeń,
-opracowanie i uruchomienie nowego narzędzia kontaktu z potencjalnymi pracodawcami - galerii internetowej zbierającej w jednym miejscu prace artystyczne, projektowe i edukacyjne studentów, absolwentów oraz pracowników UAP,

Miejsce pracy:
Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • obsługa komputera - pakiet programów office, Doskonałe umiejetności interpersonalne i komunikacji, rzetelność w działaniu
  • wykształcenie preferowane Historia Sztuki


Inne wymagania:
wykształcenie preferowane Historia Sztuki

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Robert Kośla

Nr telefonu:
618345655

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
-Podanie o pracę (z krótkim uzasadnieniem motywacji do podjęcia pracy na stanowisku) -Curriculum Vitae (CV) -Kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy -Oświadczenie: Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV na potrzeby procesu rekrutacji prowadzonej przez Uniwersytet Artystyczny im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu z siedzibą: Al. Marcinkowskiego 29, 60-967 Poznań, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).-
Dodano: 10.10.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 332273
Udostępnij:
Dodano: 10.10.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 332273

Zobacz inne oferty

Do góry