StPr/25/1281
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
5 500 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie/wyższe: ekonomiczne lub pokrewne, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, znajomość podstaw metod zarządzania projektami, doświadczenie w prowadzeniu/realizacji prac w zakresie postępowań regulaminowych, komunikatywność, umiejętność szybkiego uczenia się, dokładność, terminowość, umiejętność pracy w zespole, podstawy prawa zamówień publicznych; zakres obowiązków: sporządzanie ofert handlowych w oparciu o dostarczone materiały oraz w odpowiedzi na ogłoszone przetargi, opracowywanie umów handlowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji związanej z realizacją i rozliczaniem umów, wystawianie faktur oraz innych dokumentów księgowych, prowadzenie korespondencji z klientami, prowadzenie rejestrów w tym m.in. zapytań ofertowych i zamówień.; jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice
Miejsce pracy:
Pszczyńska 37, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
- Prawo zamówień publicznych, obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
- [Umiejętność 1] : doświadczenie w pracy w zespole [Inne] : Wymagania: • wykształcenie średnie/wyższe: ekonomiczne lub pokrewne, • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, • znajomość podstaw metod zarządzania projektami, • doświadczenie w prowadzeniu/realizacji prac w zakresie postępowań regulaminowych, • komunikatywność, • umiejętność szybkiego uczenia się, • dokładność, terminowość, • umiejętność pracy w zespole • podstawy prawa zamówień publicznych
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : doświadczenie w pracy w zespole [Inne] : Wymagania: • wykształcenie średnie/wyższe: ekonomiczne lub pokrewne, • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, • znajomość podstaw metod zarządzania projektami, • doświadczenie w prowadzeniu/realizacji prac w zakresie postępowań regulaminowych, • komunikatywność, • umiejętność szybkiego uczenia się, • dokładność, terminowość, • umiejętność pracy w zespole • podstawy prawa zamówień publicznych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewelina Brychcy
Nr telefonu:
322374437
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail