StPr/25/0211
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 280 PLN
Zakres obowiązków:
1. Bieżące prowadzenie ewidencji rejestru zakupu materiałów w programie finansowo-księgowym i rejestrze zakupu Vat,
2. Bieżące prowadzenie ewidencji rejestru sprzedaży w programie finansowo-księgowym i rejestrze sprzedaży Vat,
3. Terminowe egzekwowanie ze wszystkich jednostek organizacyjnych zakładu spływu podlegających księgowaniu dokumentów oraz kontrola ich pod względem formalno-rachunkowym,
4. Potwierdzenie zgodności zapisów dla ewidencji analitycznej kont podanych w pkt 1 i 2 z ewidencją syntetyczną; ustalenie ewentualnych błędów i ich korekta,
5. W ramach prowadzonej ewidencji rozrachunków do obowiązków należy:
a. bieżąca analiza terminowości regulowania należności, prowadzenie postępowania windykacyjnego w przypadku zaległości wraz z naliczeniem odsetek za zwłokę,
b. kierowanie za pośrednictwem radcy prawnego wniosków o wszczęcie dochodzenia egzekucyjnego, celem nie dopuszczenia ich do przedawnienia,
c. inwentaryzacja należności na koniec każdego roku w drodze potwierdzeń sald;
6. Uzgadnianie ewidencji ilościowo-wartościowej magazynu z ewidencją syntetyczną w programie finansowo-księgowym oraz sporządzanie na jej podstawie poleceń księgowania (w przypadku różnic z tytułu odchyleń od cen ewidencyjnych),
7. Uzgadnianie przychodów ze sprzedaży i powiązanych z nimi kosztów w celu weryfikacji ich zgodności,
8. Przestrzeganie obowiązujących w zakładzie wewnętrznych unormowań, ze szczególnym uwzględnieniem zapisów Regulaminu Kontroli Wewnętrznej.
Miejsce pracy:
Bankowa 18, 72-010 Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- zawód: Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości (wymagany staż - lata: 1)
- inicjatywa, zaangażowanie, otwartość
- Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie ekonomiczne i udokumentowany staż pracy (min. 1 rok), 2. Dobra znajomość pakietu MS Office, 3. Dobra organizacja pracy własnej, 4. Dyspozycyjność i komunikatywność. Wymagania pożądane: 1. Zdolność analitycznego myślenia, 2. Samodzielność w działaniu, 3. Dobra organizacja pracy własnej, 4. Komunikatywność, 5. Umiejętność pracy w zespole, 6. Wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej, 7. Bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi komputera; w tym obsługa w zakresie pakietu OFFICE (z naciskiem na arkusz EXCEL), 8. Znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości budżetowej, 9. Znajomość przepisów w zakresie ustawy o podatku od towarów i usług, 10. Znajomość przepisów w zakresie ustawy o rachunkowości. Wymagane dokumenty: 1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV). 2. List motywacyjny. 3. Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje. 4. Kserokopie świadectw pracy. 5. Referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada). 6. Oświadczenie kandydata do pracy o zapoznaniu się z przepisami Regulaminu zgłaszania nieprawidłowości oraz ochrony sygnalistów w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach. 7. W przypadku podania danych przekraczających ustawowo wymagane, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. ze zm.) dalej: RODO. Informacje dodatkowe: 1. Termin składania ofert do dnia 11.06.2025 r do godziny 1500 2. Miejsce składania ofert: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach ul. Bankowa 18 sekretariat pokój nr 312 III p., 3. Dokumenty należy złożyć w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Nabór na stanowisko Referent ds. Finansowo-Księgowych 4. Przewidywany termin zatrudnienia 07.2025 r. (umowa o pracę na zastępstwo, na 1/1 etatu, 5. Oferty złożone po terminie lub niekompletne zostaną odrzucone. 6. Kandydaci których oferta nie została wybrana mogą odebrać złożone przez siebie dokumenty w terminie 14 dni od ogłoszenia wyniku naboru. Po tym terminie, nieodebrane oferty zostaną komisyjnie zniszczone. 7. W Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach obowiązuje Regulamin zgłaszania nieprawidłowości oraz ochrony sygnalistów w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach dostępny na stronie https://zgkim.police.pl/bip/ w Zakładce Zarządzenia.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie ekonomiczne i udokumentowany staż pracy (min. 1 rok), 2. Dobra znajomość pakietu MS Office, 3. Dobra organizacja pracy własnej, 4. Dyspozycyjność i komunikatywność. Wymagania pożądane: 1. Zdolność analitycznego myślenia, 2. Samodzielność w działaniu, 3. Dobra organizacja pracy własnej, 4. Komunikatywność, 5. Umiejętność pracy w zespole, 6. Wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej, 7. Bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi komputera; w tym obsługa w zakresie pakietu OFFICE (z naciskiem na arkusz EXCEL), 8. Znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości budżetowej, 9. Znajomość przepisów w zakresie ustawy o podatku od towarów i usług, 10. Znajomość przepisów w zakresie ustawy o rachunkowości. Wymagane dokumenty: 1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV). 2. List motywacyjny. 3. Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje. 4. Kserokopie świadectw pracy. 5. Referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada). 6. Oświadczenie kandydata do pracy o zapoznaniu się z przepisami Regulaminu zgłaszania nieprawidłowości oraz ochrony sygnalistów w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach. 7. W przypadku podania danych przekraczających ustawowo wymagane, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. ze zm.) dalej: RODO. Informacje dodatkowe: 1. Termin składania ofert do dnia 11.06.2025 r do godziny 1500 2. Miejsce składania ofert: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach ul. Bankowa 18 sekretariat pokój nr 312 III p., 3. Dokumenty należy złożyć w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Nabór na stanowisko Referent ds. Finansowo-Księgowych 4. Przewidywany termin zatrudnienia 07.2025 r. (umowa o pracę na zastępstwo, na 1/1 etatu, 5. Oferty złożone po terminie lub niekompletne zostaną odrzucone. 6. Kandydaci których oferta nie została wybrana mogą odebrać złożone przez siebie dokumenty w terminie 14 dni od ogłoszenia wyniku naboru. Po tym terminie, nieodebrane oferty zostaną komisyjnie zniszczone. 7. W Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach obowiązuje Regulamin zgłaszania nieprawidłowości oraz ochrony sygnalistów w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach dostępny na stronie https://zgkim.police.pl/bip/ w Zakładce Zarządzenia.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Fertała
Nr telefonu:
506351211
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail