StPr/24/10166
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Planowanie i prowadzenie komunikacji w kanałach social media (Facebook, Instagram, linked in, tik tok) oraz interakcja z odbiorcami treści. Tworzenie treści w zakresie merytorycznym oraz graficznym dla stron www, profili w mediach społecznościowych (tekst, grafiki). Analiza oraz planowanie budżetów okresowych Kampanii reklamowych w social mediach. Dostosowanie oraz przygotowanie plików pod realizacje gadżetów marketingowych/ materiałów kolportażowych. Współpraca z innymi działami w celach marketingowych. Przygotowanie materiałów promocyjnych oraz folderów informacyjnych we współpracy z jednostkami organizacyjnymi. Czynny udział w: Tragach, Wydarzeniach Uczelnianych. Udział w okresowych inwentaryzacjach.
Miejsce pracy:
Smoluchowskiego 18, 80-890 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- analiza ruchów konkurencji, umiejętność konwertowania plików na rozszerzenia niezbędne przy procesach marketingowych. Wykształcenie średnie (preferowane wyższe), dbałości o wysoką jakość swojej pracy, zwracanie uwagi na szczegóły. Wysoka kultura osobista, komunikatywność. Umiejętność pracy pod presją czasu. Znajomość programów: Canva, Meta business Suite, Google (Analytics, Ads), Adobe Acro. Posiadanie prawa jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość rynku mediów społecznościowych i panujących na nim trendów. Kreatywność, samodzielność, skuteczność w rozwiązywaniu problemów. Pracodawca prosi aby osoby nie spełniające powyższych wymagań zaniechały aplikowania.
Inne wymagania:
analiza ruchów konkurencji, umiejętność konwertowania plików na rozszerzenia niezbędne przy procesach marketingowych. Wykształcenie średnie (preferowane wyższe), dbałości o wysoką jakość swojej pracy, zwracanie uwagi na szczegóły. Wysoka kultura osobista, komunikatywność. Umiejętność pracy pod presją czasu. Znajomość programów: Canva, Meta business Suite, Google (Analytics, Ads), Adobe Acro. Posiadanie prawa jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość rynku mediów społecznościowych i panujących na nim trendów. Kreatywność, samodzielność, skuteczność w rozwiązywaniu problemów. Pracodawca prosi aby osoby nie spełniające powyższych wymagań zaniechały aplikowania.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Justyna Lewandowska
Nr telefonu:
698 307 557
E-mail:
[email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail