StPr/25/0408
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
Prace administracyjne przy przeprowadzaniu przetargów, przeprowadzanie postępowania inwestycyjnego.
Miejsce pracy:
Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Pracodawca:
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: techniczne lub administracyjne
- zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 1)
- Mile widziane wykształcenie w branży sanitranej. Wymagane: sprawne posługiwanie się komputerem i podstawowymi programami komputerowymi, dobra organizacja pracy własnej i pracy w zespole, terminowość. Praca w godz. 07:00 - 15:00.
Inne wymagania:
Mile widziane wykształcenie w branży sanitranej. Wymagane: sprawne posługiwanie się komputerem i podstawowymi programami komputerowymi, dobra organizacja pracy własnej i pracy w zespole, terminowość. Praca w godz. 07:00 - 15:00.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewa Radyk
Nr telefonu:
669-704-711
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv, podanie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail