StPr/25/0962
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 970 PLN
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku: Prowadzi sprawy osobowe pracowników komendy, ewidencjonuje delegacje służbowe pracowników, realizuje zadania z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników komendy w tym między innymi okresowych badań profilaktycznych, prowadzeni dokumentację i wydaje zezwolenia na prowadzenie pojazdów służbowych oraz upoważnienia dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi, ewidencjonuje urlopy, zwolnienia chorobowe, zwolnienia z tytułu sprawowania opieki nad członkami rodzin strażaków i pracowników cywilnych Komendy Miejskiej i je rozliczania, ewidencjonuje pieczęcie i stemple służbowe, realizuje zadania z zakresu skarg, wniosków i petycji, prowadzi kancelarię ogólną i sekretariat komendanta miejskiego, dba o właściwy wizerunek urzędu oraz wygląd sekretariatu i pomieszczeń kierownictwa, prowadzi sprawy obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej, realizuje zadania z zakresu planowania pracy komendy miejskiej, prowadzi kalendarz spotkań, narad i odpraw służbowych z udziałem komendanta miejskiego, prowadzi archiwum i sprawy związane z archiwizacją dokumentów, wykonuje inne czynności zlecone przez przełożonych
Jedna zmiana 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku.
Pierwsza umowa na czas okreslony, następna na czas nieokreślony
Więcej informacji o naborze dostępnych jest na stronie internetowej https://nabory.kprm.gov.pl/warminsko-mazurskie/elblag/referent,153539,v7
Miejsce pracy:
Łęczycka 19, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Wykształcenie: średnie ogólne, doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej, staż lub praktyka na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej, biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna), umiejętność obsługi urządzeń biurowych, umiejętność redagowania pism urzędowych, znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy kodeks pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie Nr 1 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 stycznia 2022 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. MSWiA z 2022 r. poz. 1 z późn. zm.), umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja i systematyczność w pracy, wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres, rzetelność, sumienność, umiejętności analityczne, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):wykształcenie: wyższe administracja, doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w jednostkach podległych Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji, posiadanie kursu kancelaryjno-archiwalnego,prawo jazdy kat. B. Więcej informacji na temat naboru dostępnych jest na stronie internetowej https://nabory.kprm.gov.pl/warminsko-mazurskie/elblag/referent,153539,v7
Inne wymagania:
Wykształcenie: średnie ogólne, doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej, staż lub praktyka na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej, biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna), umiejętność obsługi urządzeń biurowych, umiejętność redagowania pism urzędowych, znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy kodeks pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie Nr 1 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 stycznia 2022 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. MSWiA z 2022 r. poz. 1 z późn. zm.), umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja i systematyczność w pracy, wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres, rzetelność, sumienność, umiejętności analityczne, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):wykształcenie: wyższe administracja, doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w jednostkach podległych Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji, posiadanie kursu kancelaryjno-archiwalnego,prawo jazdy kat. B. Więcej informacji na temat naboru dostępnych jest na stronie internetowej https://nabory.kprm.gov.pl/warminsko-mazurskie/elblag/referent,153539,v7
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Iwona Zelmańska
Nr telefonu:
477319330
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dokumenty dodatkowe: Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy, kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia - kurs kancelaryjno - archiwalny, kopia prawa jazdy kat. B Aplikuj do 14 lipca 2025 W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 153539" na adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ul. Łęczycka 19, 82-300 Elbląg sekretariat w godz. 7:30 15:30 Zamieść na kopercie dane nadawcy Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: tel. 477 319330 lub mailowego na adres: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Termin: nabór do 14.07.2025