StPr/25/0408
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa programów komputerowych w zakresie pomocy społecznej.
Sporządzanie przelewów bankowych.
Prowadzenie spraw administracyjnych.
Prowadzenie dokumentacji i rozliczenia samochodu.
Sporządzanie list płac.
Sporządzanie dokumentów rejestracyjnych i rozliczeniowych ZUS.
Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi.
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków na fundusz alimentacyjny.
Przygotowanie decyzji na fundusz alimentacyjny.
Rozliczenie zwrotów świadczeń alimentacyjnych wyegzekwowanych przez komorników.
Inne czynności związane z obsługą świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
Dekretacja dokumentów finansowo księgowych.
Obsługa poczty elektronicznej.
Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK).
Prowadzenie i rozliczanie kasy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Pobieranie środków finansowych z konta bankowego.
Realizacja wypłat, wpłat z pomocy społecznej.
Wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonych a dotyczących pomocy społecznej.
Sporządzanie sprawozdawczości
Współudział w tworzeniu budżetu oraz bieżących zmian do budżetu
Miesięczna kontrola kont analitycznych i syntetycznych
Miejsce pracy:
Akacjowa 7, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
- zawód: Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 1)
- 1. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - wykształcenie kierunkowe średnie lub wyższe; kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość, pokrewne kierunki, - wymagany staż pracy wynosi 1 rok w przypadku osób z wykształceniem średnim; wymóg nie dotyczy kandydatów z wykształceniem kierunkowym wyższym. 2. Wymagania dodatkowe: - znajomość ustawy o finansach publicznych, - znajomość ustawy o rachunkowości - znajomość ustawy o podatku od towarów i usług, - znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, - dokładność, komunikatywność, zachowanie dyskrecji, rzetelność, poczucie odpowiedzialności, cierpliwość, sumienność, dobra organizacja pracy, terminowość - umiejętność obsługi urządzeń biurowych, - znajomość obsługi programów WORD, EXCEL - mile widziana znajomość obsługi programu PŁATNIK
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - wykształcenie kierunkowe średnie lub wyższe; kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość, pokrewne kierunki, - wymagany staż pracy wynosi 1 rok w przypadku osób z wykształceniem średnim; wymóg nie dotyczy kandydatów z wykształceniem kierunkowym wyższym. 2. Wymagania dodatkowe: - znajomość ustawy o finansach publicznych, - znajomość ustawy o rachunkowości - znajomość ustawy o podatku od towarów i usług, - znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, - dokładność, komunikatywność, zachowanie dyskrecji, rzetelność, poczucie odpowiedzialności, cierpliwość, sumienność, dobra organizacja pracy, terminowość - umiejętność obsługi urządzeń biurowych, - znajomość obsługi programów WORD, EXCEL - mile widziana znajomość obsługi programu PŁATNIK
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marta Liminowicz
Nr telefonu:
89 767 80 54
Wymagane dokumenty:
1/ CV podpisane własnoręcznie 2/ kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone za zgodność z oryginałem) 3/ kwestionariusz osobowy Załącznik nr 1; 4/ kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (poświadczone za zgodność z oryginałem) 5/oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych Załącznik nr 2; 6/ oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie obowiązków referenta d.s. księgowości 7/oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; 8/oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe. VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z tytułem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent ds. księgowości w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w terminie do dnia 21.07.2025r. do godziny 14:00 osobiście w siedzibie Ośrodka lub pocztą na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim, ul Akacjowa 7, 11- 100 Lidzbark Warmiński, przy czym termin w tym przypadku uznaje się za zachowany, jeżeli we wskazanym terminie dokumenty wpłyną do Ośrodka.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon