StPr/25/0366
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
- Księgowanie dokumentów.
- Uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej.
- Sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań.
- Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
- Prowadzenie ewidencji kasowej.
- Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów księgowych.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
- Opisywanie i dekretowanie rachunków i faktur VAT.
- Porządkowanie i układanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
- Inne polecenia służbowe zlecone przez pracodawcę.
Miejsce pracy:
Sportowa 29, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- obsługa komputera Word, Excel, księgowanie dokumentów, Umiejętność wykonywania prac biurowych, fakturowania.
- 1. Wymagania niezbędne: - Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne. - Co najmniej 2 lata udokumentowanego stażu pracy (umowa o pracę) na podobnym stanowisku. - Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. - Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne. - Nieposzlakowana opinia. - Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość przepisów: - ustawy o finansach publicznych, - ustawa o rachunkowości, - rozporządzenie w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, - rozporządzenie w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, b) znajomość przepisów związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej, c) mile widziane doświadczenie w administracji państwowej lub samorządowej, d) znajomość obsługi komputera w tym programów finansowo-księgowych oraz urządzeń biurowych, e) umiejętność współpracy, budowania dobrych relacji ze współpracownikami oraz kontaktach z kontrahentami, dobrej organizacji pracy, zaangażowanie do pracy, dyspozycyjność, f) umiejętność organizacji czasu pracy na stanowisku zapewniający terminową realizację zadań.
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: - Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne. - Co najmniej 2 lata udokumentowanego stażu pracy (umowa o pracę) na podobnym stanowisku. - Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. - Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne. - Nieposzlakowana opinia. - Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość przepisów: - ustawy o finansach publicznych, - ustawa o rachunkowości, - rozporządzenie w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, - rozporządzenie w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, b) znajomość przepisów związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej, c) mile widziane doświadczenie w administracji państwowej lub samorządowej, d) znajomość obsługi komputera w tym programów finansowo-księgowych oraz urządzeń biurowych, e) umiejętność współpracy, budowania dobrych relacji ze współpracownikami oraz kontaktach z kontrahentami, dobrej organizacji pracy, zaangażowanie do pracy, dyspozycyjność, f) umiejętność organizacji czasu pracy na stanowisku zapewniający terminową realizację zadań.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Osiadacz
Nr telefonu:
227556951 w.32
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny. - C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy). - Kwestionariusz osobowy, wg załączonego wzoru - załącznik nr 1. - Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje. - Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania przez kandydata w stosunku pracy. -Podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz zgodę na ich przetwarzanie - załącznik nr 2. - Podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne, o posiadaniu pełnej zdolności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych - załącznik nr 3. - Kopie dokumentów potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być w języku polskim (zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim - Dz.U. z 20245 poz. 1556 t.j.) w formie umożliwiającej odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta