StPr/25/0721
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 806 PLN
Zakres obowiązków:
Dekretacja dokumentów finansowo księgowych.
zapisywanie dokumentów w informatycznym systemie finansowo- księgowym
Obsługa programu do bankowych rozliczeń bezgotówkowych oraz programu finansowo- księgowego
Rozliczenie przychodów i rozchodów
Obsługa poczty elektronicznej.
Sporządzanie list płac.
Prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
Sporządzanie dokumentów rejestracyjnych i rozliczeniowych ZUS.
przyjmowanie i weryfikacja wniosków na fundusz alimentacyjny
Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach nienaleznie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z tego zakresu
Przygotowywanie informacji o dłużnikach alimentacyjnych mających wpływ na skuteczność prowadzonej egzekucji i przekazywanie ich komornikom sądowym i organim określonym w ustawie
współdziałanie z organami administracji rządowej, organami administracji samorządowej, komornikami, organami ścigania, sądami powszechnymi oraz innymi organami, podmiotami i instytucjami w zakresie realizacji zadań
współpraca z księgowością w zakresie uzgodnień stanu zobowiązań dłużników alimentacyjnych
rozliczenie zwrotów świadczeń alimentacyjnych wyegzekwowanych przez komorników
obsługa kasy MOPS
Miejsce pracy:
Akacjowa 7, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
- zawód: Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 1)
- 1. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - wykształcenie kierunkowe średnie lub wyższe; kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość, pokrewne kierunki, - wymagany staż pracy wynosi 1 rok w przypadku osób z wykształceniem średnim; wymóg nie dotyczy kandydatów z wykształceniem kierunkowym wyższym. 2. Wymagania dodatkowe: - znajomość ustawy o finansach publicznych, - znajomość ustawy o rachunkowości - znajomość ustawy o podatku od towarów i usług, - znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, - dokładność, komunikatywność, zachowanie dyskrecji, rzetelność, poczucie odpowiedzialności, cierpliwość, sumienność, dobra organizacja pracy, terminowość - umiejętność obsługi urządzeń biurowych, - znajomość obsługi programów WORD, EXCEL - mile widziana znajomość obsługi programu PŁATNIK
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - wykształcenie kierunkowe średnie lub wyższe; kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość, pokrewne kierunki, - wymagany staż pracy wynosi 1 rok w przypadku osób z wykształceniem średnim; wymóg nie dotyczy kandydatów z wykształceniem kierunkowym wyższym. 2. Wymagania dodatkowe: - znajomość ustawy o finansach publicznych, - znajomość ustawy o rachunkowości - znajomość ustawy o podatku od towarów i usług, - znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, - dokładność, komunikatywność, zachowanie dyskrecji, rzetelność, poczucie odpowiedzialności, cierpliwość, sumienność, dobra organizacja pracy, terminowość - umiejętność obsługi urządzeń biurowych, - znajomość obsługi programów WORD, EXCEL - mile widziana znajomość obsługi programu PŁATNIK
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Lis
Nr telefonu:
89 767 80 54
Wymagane dokumenty:
1/ CV podpisane własnoręcznie 2/ kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone za zgodność z oryginałem) 3/ kwestionariusz osobowy Załącznik nr 1; 4/ kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (poświadczone za zgodność z oryginałem) 5/oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych Załącznik nr 2; 6/ oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie obowiązków referenta d.s. księgowości 7/oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; 8/oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe. VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z tytułem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent ds. księgowości w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w terminie do dnia 15.12.2026 r.. do godziny 14:00 osobiście w siedzibie Ośrodka lub pocztą na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim, ul Akacjowa 7, 11- 100 Lidzbark Warmiński, przy czym termin w tym przypadku uznaje się za zachowany, jeżeli we wskazanym terminie dokumenty wpłyną do Ośrodka.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook