Zakres obowiązków:
Obsługa poczty email, odbieranie telefonów, skanowanie dokumentów i rozpoznawanie w OCR, przyjmowanie dokumentów od klienta i ich ewidencjonowanie.
Miejsce pracy: ZBIEGNIEWSKIEJ 87, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: 1.BIURO RACHUNKOWE "EFEKT" - KAMILA MACIEJEWSKA 2. Meg-Art Kamila Maciejewska
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Typ propozycji: praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 3)
- Administracja biurowa z obsługą komputera, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- wykształcenie średnie, doświadczenie 3 lata, biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Inne wymagania:
wykształcenie średnie, doświadczenie 3 lata, biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Kamila Maciejewska
Nr telefonu:
604368048
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN