StPr/25/0638
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia techniką komputerową, wprowadzanie do systemu ŚT dokumentów OT, LT, MM, uzgadnianie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych w systemie ŚT i FK, uzgadnianie zgodności zapisów oraz wartości w systemie ŚT i FK, dokonywanie wpisu na fakturach o przyjęciu środka trwałego do ewidencji, sporządzanie miesięcznego księgowania oraz wydruków amortyzacji środków trwałych, wycena przedmiotów przeznaczonych do kasacji dla każdej komórki organizacyjnej na specjalnych drukach, księgowe rozliczanie kasacji, przygotowywanie naklejek z kodami kreskowymi na środki trwałe, rozliczanie inwentaryzacji komórek organizacyjnych Zespołu - wycena arkuszy spisowych, sporządzanie zestawień różnie inwentaryzacyjnych, sporządzanie zestawień zbiorczych do spisów z natury, comiesięczne rozliczanie wartości środków dotowanych w zakresie przyjętych środków trwałych oraz wyposażenia w odniesieniu do wysokości poniesionej amortyzacji, dekretacja i księgowanie dokumentów gospodarki środkami trwałymi, w tym wyposażenia, sporządzanie sprawozdań zewnętrznych i wewnętrznych, sporządzanie planów amortyzacyjnych, danych do ubezpieczenia majątku, planu rozliczenia RMP, rozliczanie środków pochodzących z dotacji otrzymanych na zakup środków trwałych w odniesieniu do planowanej amortyzacji.
Praca na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia na okres stały, pełny etat, w godz. 7:00-15:00.
Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony przesłaniem CV na adres e-mail: [email protected] .
Miejsce pracy:
Karmelicka 5, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse i rachunkowość
- znajomość obsługi komputera
- Wykształcenie wyższe: finanse i rachunkowość, biegła znajomość obsługi komputera, rzetelność, skrupulatność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność współpracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu.
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe: finanse i rachunkowość, biegła znajomość obsługi komputera, rzetelność, skrupulatność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność współpracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Izabela Siwek- Dziadecka
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, może być skierowanie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail