StPr/25/0511
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
Zakres obowiązków:
1) przygotowywanie materiałów w celu podjęcia decyzji w sprawach lokali mieszkalnych położonych w budynkach komunalnych tj.:
a) kwalifikacja wniosków o przydział lokali mieszkalnych, zamiennych i socjalnych pod względem prawnym i prowadzenie ich rejestru,
b) opracowywanie list osób uprawnionych do zawarcia umów najmu i prowadzenie rejestru odwołań od projektu listy,
c) przygotowywanie skierowań do zawarcia umów najmu i prowadzenie ich rejestru,
d) prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych i głównych najemców w budynkach komunalnych i bieżąca jej aktualizacja;
2) prowadzenie spraw dotyczących przepisywania lokalu po śmierci głównego najemcy;
3) uczestniczenie w egzekucji komorniczej (eksmisje) w sprawie opróżnienia lokali mieszkalnych;
4) realizowanie wyroków sądowych o eksmisję
Miejsce pracy:
Rynek 26, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miasta Gostynina
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra obsługa komputera, praca z komputerem
- [Umiejętność 2] : zdolności analityczne, zainteresowanie tematyką rozwoju pracowników, szkoleń, systemów ocen, umiejętność interpretacji przepisów [Umiejętność 1] : skrupulatność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, kultura osobista, umiejętność zachowania poufności i dyskrecji [Inne] : minimum 3 lata doświadczenia zawodowego zdobytego w jednostkach administracji samorządowej, w tym również w urzędzie gminy / miasta / starostwie / urzędzie marszałkowskim
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : zdolności analityczne, zainteresowanie tematyką rozwoju pracowników, szkoleń, systemów ocen, umiejętność interpretacji przepisów [Umiejętność 1] : skrupulatność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, kultura osobista, umiejętność zachowania poufności i dyskrecji [Inne] : minimum 3 lata doświadczenia zawodowego zdobytego w jednostkach administracji samorządowej, w tym również w urzędzie gminy / miasta / starostwie / urzędzie marszałkowskim
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Reichelt-Nyckowska
Nr telefonu:
24 236 07 24
Wymagane dokumenty:
Zggodnie z ogłoszonym naborem na wolne stanowisko pracy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: od zaraz

Zaloguj się przez Facebook