REFERENT DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU

REFERENT DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU

Powiatowy Urząd Pracy w Nysie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 800 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0905

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN

Zakres obowiązków:
Obsługa organizacyjna Burmistrza i Zastępcy Burmistrza, obsługa Sekretariatu, przyjmowane, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu, zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne, gospodarka środkami rzeczowymi, drukami i formularzami, ekspedycja przesyłek pocztowych na terenie miasta i gminy Paczków, potwierdzanie za zgodność z oryginałem dokumentów urzędowych,
prowadzenie ewidencji delegacji pracowników Urzędu, sporządzanie umów na jazdy lokalne i zamiejscowe, weryfikacja i zatwierdzanie pod względem merytorycznym oświadczeń na jazdy lokalne, gospodarka pieczątkami, pieczęciami i tablicami urzędowymi, prowadzenie Centralnego Rejestru Umów, prowadzenie spraw socjalnych pracowników Urzędu, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją składników majątkowych Urzędu, obsługa aplikacji e-Doręczenia.


Miejsce pracy:
RYNEK 1, 48-370 Paczków, powiat: nyski, woj: opolskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Paczkowie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wymagania niezbędne: posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie, co najmniej roczny staż pracy, znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, umiejętność obsługi komputera. Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji publicznej lub na stanowisku o podobnym charakterze, komunikatywność, umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie http://paczkow.bip.net.pl/?c=439 lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Paczkowie, kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje, pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych, pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia), kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych. Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 19.08.2025 r.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie, co najmniej roczny staż pracy, znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, umiejętność obsługi komputera. Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji publicznej lub na stanowisku o podobnym charakterze, komunikatywność, umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie http://paczkow.bip.net.pl/?c=439 lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Paczkowie, kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje, pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych, pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia), kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych. Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 19.08.2025 r.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Joanna Bodyk

Nr telefonu:
774316791

Wymagane dokumenty:
cv

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 12.08.2025, 04:23
ID ogłoszenia: 287394
Udostępnij:
Dodano: 12.08.2025, 04:23
ID ogłoszenia: 287394

Zobacz inne oferty

4 666 PLNbrutto
Nowe
Małomice
4 666 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
4 666 - 5 500 PLNbrutto
Nowe
Konin Żagański
4 666 - 5 500 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
32,50 PLNbrutto
Nowe
Katowice
32,50 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
Nowe

BARBER

5 000 PLNbrutto
Nowe
Sandomierz
5 000 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
Nowe

KELNER

4 666 PLNbrutto
Nowe
Strzelin
4 666 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry