StPr/25/0905
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa organizacyjna Burmistrza i Zastępcy Burmistrza, obsługa Sekretariatu, przyjmowane, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu, zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne, gospodarka środkami rzeczowymi, drukami i formularzami, ekspedycja przesyłek pocztowych na terenie miasta i gminy Paczków, potwierdzanie za zgodność z oryginałem dokumentów urzędowych,
prowadzenie ewidencji delegacji pracowników Urzędu, sporządzanie umów na jazdy lokalne i zamiejscowe, weryfikacja i zatwierdzanie pod względem merytorycznym oświadczeń na jazdy lokalne, gospodarka pieczątkami, pieczęciami i tablicami urzędowymi, prowadzenie Centralnego Rejestru Umów, prowadzenie spraw socjalnych pracowników Urzędu, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją składników majątkowych Urzędu, obsługa aplikacji e-Doręczenia.
Miejsce pracy:
RYNEK 1, 48-370 Paczków, powiat: nyski, woj: opolskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Paczkowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne: posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie, co najmniej roczny staż pracy, znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, umiejętność obsługi komputera. Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji publicznej lub na stanowisku o podobnym charakterze, komunikatywność, umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie http://paczkow.bip.net.pl/?c=439 lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Paczkowie, kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje, pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych, pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia), kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych. Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 19.08.2025 r.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie, co najmniej roczny staż pracy, znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, umiejętność obsługi komputera. Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji publicznej lub na stanowisku o podobnym charakterze, komunikatywność, umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie http://paczkow.bip.net.pl/?c=439 lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Paczkowie, kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje, pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych, pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia), kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych. Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 19.08.2025 r.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Bodyk
Nr telefonu:
774316791
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon