StPr/25/1352
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Godziny pracy: pon. 08.00-17.00, wt. - czw. 07.00-15.00, pt. 07.00-14.00
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw związanych z ohroną środowiska, utrzymaniem czystości i porządku w gminie oraz gospodarką wodno-ściekową.
Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku pracy określa ogłoszenie o naborze znajdujące się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Starcza pod adresem: https://www.bip.starcza.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=407&x=72&y=8
Miejsce pracy:
Gminna 4, 42-261 Starcza, powiat: częstochowski, woj: śląskie
Pracodawca:
Gmina Starcza
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Obsługa komputera
- Wymagania niezbędne: - wyksztalcenie wyższe, - minimum 3 letni satż pracy, w tym co najmniej 2 letni staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, - bywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na okreslonym stanowisku, Wymagania dodatkowe: - preferowane kierunki wykształcenia: administracja, - znajomoś aktualnych przepisów prawnych, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, kpa, kodeks cywilny, prawo zamówień publicznych, - znajomość obsługi platformy e-zamówienia, - mile widziana znajomość programów wspomagających prowadzenie zamówień publicznych, - wysoka kultura osobista, komunikatywnośc, odpowiedzialność, odpornośc na stres, Szczegółowe wymagania określa ogłoszenie o naborze dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Starcza pod adresem: https://www.bip.starcza.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=407&x=72&y=8
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wyksztalcenie wyższe, - minimum 3 letni satż pracy, w tym co najmniej 2 letni staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, - bywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na okreslonym stanowisku, Wymagania dodatkowe: - preferowane kierunki wykształcenia: administracja, - znajomoś aktualnych przepisów prawnych, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, kpa, kodeks cywilny, prawo zamówień publicznych, - znajomość obsługi platformy e-zamówienia, - mile widziana znajomość programów wspomagających prowadzenie zamówień publicznych, - wysoka kultura osobista, komunikatywnośc, odpowiedzialność, odpornośc na stres, Szczegółowe wymagania określa ogłoszenie o naborze dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Starcza pod adresem: https://www.bip.starcza.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=407&x=72&y=8
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
343140334
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje i zasady rekrutacji określa ogłoszenie o naborze dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Starcza pod adresem: https://www.bip.starcza.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=407&x=72&y=8
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail