StPr/25/1474
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: przygotowywanie i redagowanie materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych (współpraca z agencją graficzną), współtworzenie i zarządzanie treściami na stronie internetowej oraz w social mediach Fundacji, działania PR: wsparcie w budowaniu odpowiednich relacji z mediami (pisanie komunikatów prasowych i informacji dla mediów) oraz klientami (dbałość o jakość usług), współtworzenie organizowanych przez Fundację projektów oraz wydarzeń (zaangażowanie w przygotowania oraz obecność podczas wydarzenia), dbanie o zaplecze gadżetów reklamowych Fundacji, wykonywanie dokumentacji fotograficznych bieżącej działalności Fundacji, planowanie i koordynowanie wydarzeń marketingowych, wsparcie administracyjne w tworzeniu dokumentacji działu marketingu. Oferujemy: umowę o pracę (pełny etat), jasny system premiowy, dodatkowe świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, dodatkowy pakiet medyczny, pracownicze plany emerytalne PPE, możliwość korzystania z usług oferowanych przez Fundację na preferowanych warunkach zgodnie z procedurami wewnętrznymi. Dokumenty aplikacyjne (CV) prosimy dostarczyć w terminie do 24.11.2025 r. w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. organizacji i marketingu, do sekretariatu Fundacji, lub
pocztą na adres: Fundacja Elektrowni Rybnik ul. Podmiejska 43, 44-207 Rybnik, lub
mailem: [email protected].
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Miejsce pracy:
Podmiejska 43, 44-207 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Pracodawca:
FUNDACJA ELEKTROWNI RYBNIK
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Prawo jazdy kat. B, zorientowanie na klienta, dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu, dyspozycyjność, znajomość pakietu MS Office (Word, Exel, Power point) w stopniu średniozaawansowanym, sumienność, komunikatywność, analityczne myślenie
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Dąbrowska
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta

Zaloguj się przez Facebook