REFERENT DS. PŁAC

REFERENT DS. PŁAC

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 2 800 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1347

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 2 800 PLN
- Wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagrodzenie pracowników samorządowych;

Zakres obowiązków:
Sporządzanie list płac pracowników Urzędu Gminy i jednostek oświatowych oraz terminowe odprowadzanie właściwym adresatom potraceń od wpłat.
Obliczanie i pobieranie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń ww. pracowników oraz terminowe wpłacanie pobranych kwot na właściwy rachunek Urzędu Skarbowego jak również terminowe sporządzanie informacji i deklaracji, oraz zryczałtowanego podatku dochodowego od rachunków.
Prowadzenie dokumentacji płacowej i świadczeń z ubezpieczenia społecznego pracowników Urzędu i oświaty.
Prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej (zgłoszenia, wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników jednostki obsługującej i jednostek obsługiwanej).
Sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami deklaracji podatkowych
i ubezpieczeniowych, PEFRON.
Terminowe sporządzanie miesięcznych informacji PIT i wpłacanie pobranych kwot na rachunek Urzędu Skarbowego.
Prowadzenie dokumentacji płacowej i świadczeń z ubezpieczenia społecznego pracowników Urzędy, Oświaty i Biblioteki.
Przygotowywanie analiz i opinii w sprawach związanych planowaniem
i wydatkowaniem środków finansowych przez placówki oświatowe.
Prowadzenie rozliczeń z Powiatowym Urzędem Pracy.
Sporządzanie sprawozdań statystycznych, wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniu na podstawie listy płac i kart wynagrodzeń.
Wystawianie PIT-ów z tytułu pobranych stypendiów szkolnych.
Księgowanie analityczne na kartach wynagrodzeń oraz opracowywanie sprawozdań
z zatrudnienia i płac.
Bieżące analizowanie dochodów i rozchodów pozabudżetowych oraz sporządzanie informacji i sprawozdań o powyższych wielkościach.
Prowadzenie księgowości Gminnej Biblioteki Publicznej w Korczewie oraz naliczanie płac.
Przyjmowanie oraz rozliczanie deklaracji podatku VAT.
Inne prace zlecone przez Wójta, Skarbnika i Sekretarza Gminy.
Praca w wymiarze 3/5 etatu.

Miejsce pracy:
Ks. Stanisława Brzóski 20A, 08-108 Korczew, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Urząd Gminy Korczew

Liczba godzin pracy w tygodniu:
24

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, kierunek: rachunkowość
  • obsługa komputera (znajomość programu MS-Office), obsługa programu PŁATNIK, obsługa programu Vulcan
  • znajomość i umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, w szczególności: Karta Nauczyciela, Prawo oświatowe, Kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o podatku dochodowym, ustawa o ubezpieczeniach społecznych, ustawa o bibliotekach i ustawa o ochronie danych osobowych. Biegła obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office. Obsługa programu płacowego VULCAN oraz programu Płatnik ZUS. Obsługa urządzeń biurowych. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. Nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: Odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań. Bardzo dobra organizacja pracy. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy w zespole. Umiejętności analityczne. Obowiązkowość i dokładność.


Inne wymagania:
znajomość i umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, w szczególności: Karta Nauczyciela, Prawo oświatowe, Kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o podatku dochodowym, ustawa o ubezpieczeniach społecznych, ustawa o bibliotekach i ustawa o ochronie danych osobowych. Biegła obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office. Obsługa programu płacowego VULCAN oraz programu Płatnik ZUS. Obsługa urządzeń biurowych. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. Nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: Odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań. Bardzo dobra organizacja pracy. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy w zespole. Umiejętności analityczne. Obowiązkowość i dokładność.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Agnieszka Kluj

Nr telefonu:
257943208

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Termin składania dokumentów: do 26 czerwca 2025 do godz. 15:00 a)List motywacyjny; b) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; c) Podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,; d) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; e) Kopia dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje; f) Kopie świadectw pracy, g) Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku; h) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; i) Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikających z ustawy. Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodnością z oryginałem. Miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć u Sekretarza Gminy Korczew pok. nr 4, I piętro; Aplikacje, które wpłyną do urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane. Liczy się data wpływu do urzędu. Oferty zależy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko referent ds. płac. Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
Dodano: 13.06.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 237869
Udostępnij:
Dodano: 13.06.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 237869

Zobacz inne oferty

Do góry