StPr/25/0317
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
praca w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do środy i w piątki, od 8.00 do 16.00 w czwartki wynagrodzenie 5300 brutto + dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
przygotowywanie list płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników i
zleceniobiorców, naliczanie wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, rodzicielskich zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgromadzoną dokumentacją, prowadzenie ewidencji zasiłków, sporządzanie wypłat nagród, odpraw emerytalnych, rentowych, ekwiwalentów za
urlop, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i innych świadczeń dla pracowników, prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi, sporządzanie zestawień stanowiących podstawę wykonywania przelewów, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, wynagrodzeń na indywidualne konta pracowników oraz innych potrąceń z list płac,
sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, sporządzanie deklaracji ZUS IWA, sporządzanie rocznej informacji dla osoby ubezpieczonej, sporządzanie rocznej informacji o przychodach emerytów i rencistów, świadczeniobiorców do ZUS, sporządzanie deklaracji i informacji do PFRON, sporządzanie deklaracji i informacji PIT-11, PIT-8C, PIT-4R, sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS dotyczących wynagrodzeń (Z-
03, Z-06), sporządzanie sprawozdań merytorycznych z zakresu wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych, rozliczanie delegacji służbowych pracowników, prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników,ustalanie uprawnień pracowników do dodatkowego wynagrodzenia rocznego,
nagrody jubileuszowej, dodatku za wysługę lat, sporządzanie planów urlopowych, sporządzanie i wydawanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia na wniosek, przygotowywanie skierowań dla pracowników na badania profilaktyczne, kierowanie pracowników na szkolenia bhp., prowadzenie naborów na wolne stanowiska pracy, przygotowywanie projektów regulaminów i zarządzeń z zakresu prawa pracy i ich aktualizowanie, obsługa systemu kadrowego Radix Kadry+ i Radix Płace+, obsługa programu Płatnik.
Miejsce pracy:
Szkolna 24, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Dzierżoniowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- komunikatywność, obsługa komputera
- staż pracy ogółem: co najmniej 2,5 letni staż pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem płac oraz co najmniej 4-miesięczny staż pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem kadr, znajomość regulacji prawnych z zakresu: kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, przepisów dotyczących naliczania wynagrodzeń w jednostkach samorządu terytorialnego, ustawy o świadczeniach pieniężnychz ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pracowniczych planach kapitałowych, komunikatywność werbalna i pisemna, biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wysoka kultura osobista, nieposzlakowana opinia.
Inne wymagania:
staż pracy ogółem: co najmniej 2,5 letni staż pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem płac oraz co najmniej 4-miesięczny staż pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem kadr, znajomość regulacji prawnych z zakresu: kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, przepisów dotyczących naliczania wynagrodzeń w jednostkach samorządu terytorialnego, ustawy o świadczeniach pieniężnychz ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pracowniczych planach kapitałowych, komunikatywność werbalna i pisemna, biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wysoka kultura osobista, nieposzlakowana opinia.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Michalak
Wymagane dokumenty:
wymagane dokumenty wg. ogłoszonego konkursu na wskazane stanowisko szczegóły i zasady rekrutacji na stronie internetowej BIP OPS Dzierżoniów, link do strony internetowej https://bip.opsdzierzoniow.pl/cms/20030/nabor_na_stanowisko_referenta_ds_plac_i_kadr
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny