StPr/25/0269
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzenia za pracę ze stosunków pracy oraz umów cywilno-prawnych, naliczanie ekwiwalentów za urlopy wypoczynkowe, naliczanie pracownikom zasiłków ubezpieczenia społecznego, tj. chorobowe, macierzyńskie, wychowawcze zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń, tj. składek związkowych, składek PZU, pożyczek mieszkaniowych, MKZP, zajęć komorniczych, składek PPK, przygotowywanie przelewów wynagrodzeń oraz potrąceń, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS, US, PPK, obsługa pracowników jednostek oświatowych w zakresie bieżących spraw płacowych i podatkowych, sporządzanie PIT 4R, PIT-11 dla obsługiwanych pracowników, sporządzanie sprawozdań zgodnie z art. 30a KN.
Miejsce pracy:
Powstańców 6a, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Pracodawca:
Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Mysłowicach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
- umiejętności odpowiadające pracy na danym stanowisku doświadczenie na stanowiskach z zakresu płac, w administracji samorządowej lub jednostkach organizacyjnych JST
Inne wymagania:
umiejętności odpowiadające pracy na danym stanowisku doświadczenie na stanowiskach z zakresu płac, w administracji samorządowej lub jednostkach organizacyjnych JST
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Wioleta Olszewska
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście