StPr/25/11343
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 800 PLN
+ dodatek za wysługe lat
Zakres obowiązków:
- naliczanie wynagrodzeń, zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz składek (ZUS, PPK),
- rozliczanie umów cywilno-prawnych,
- obsługa programu Płatnik,
- obsługa PUE/EZUS,
- rejestracja i archiwizacja dokumentów w systemach tradycyjnych i informatycznych,
- przygotowywanie pism i innych dokumentów,
- współpraca z innymi działami instytutu w zakresie obiegu dokumentów,
- dbanie o terminowe przekazywanie dokumentacji do odpowiednich osób i działów.
Miejsce pracy:
Adolfa Pawińskiego 5 B, 02-106 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Pracownik obsługi płacowej
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Obsługa komputera
- Wymagania: - wykształcenie średnie lub wyższe, - minimum trzyletnie doświadczenie pracy w Dziale Płac, - wiedza z zakresu przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych, - umiejętność prawidłowej interpretacji przepisów, - znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office (szczególnie Excel), urządzeń biurowych, - umiejętność organizacji pracy własnej i prowadzenia dokumentacji, - komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, wysoka kultura osobista, - dobra organizacja pracy i sumienność, - komunikatywna znajomość języka polskiego. Mile widziane: - umiejętność obsługi programu Xpertis, - znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, - znajomość języka angielskiego. Praca w godzinach: 08:00 - 16:00 Kontakt: e-mail: [email protected]
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie średnie lub wyższe, - minimum trzyletnie doświadczenie pracy w Dziale Płac, - wiedza z zakresu przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych, - umiejętność prawidłowej interpretacji przepisów, - znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office (szczególnie Excel), urządzeń biurowych, - umiejętność organizacji pracy własnej i prowadzenia dokumentacji, - komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, wysoka kultura osobista, - dobra organizacja pracy i sumienność, - komunikatywna znajomość języka polskiego. Mile widziane: - umiejętność obsługi programu Xpertis, - znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, - znajomość języka angielskiego. Praca w godzinach: 08:00 - 16:00 Kontakt: e-mail: [email protected]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook