StPr/25/1249
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
1) Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie lub wyższe o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku,
b) doświadczenie zawodowe dla wykształcenia średniego min. 3 letni staż pracy lub dla wykształcenia wyższego min. 1 rok stażu pracy,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
f) niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) nieposzlakowana opinia.
2) Wymagania dodatkowe:
a) biegła obsługa komputera oraz poczty elektronicznej (pakiet MS Office Word, Excel, Outlook) i urządzeń biurowych (ksero, skaner, drukarka) oraz komputerowych programów płacowych i do rozliczeń z ZUS;
b) doświadczenie zawodowe w pracy administracyjno-biurowej, szczególnie w zakresie wykonywanych zadań na stanowisku o które ubiega się kandydat, związanych z naliczaniem wynagrodzeń w szczególności płac i świadczeń dla nauczycieli lub spraw kadrowych;
c) znajomość przepisów prawnych regulujących zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku o które ubiega się kandydat:
- ustawy Karta Nauczyciela,
- ustawy Prawo oświatowe,
- ustawy Kodeks pracy,
- ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;
d) umiejętność samodzielnej organizacji pracy, dyspozycyjność, staranność, odpowiedzialność, komunikatywność, odporność na sytuacje stresowe, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z petentami, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i dyskrecja.
3) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) realizacja zadań z zakresu:
- prowadzenie dokumentacji płacowej i naliczanie wynagrodzeń dla pracowników,
- obsługa programów komputerowych PŁACE i PŁATNIK,
- prowadzenie dokumentacji ZUS i programu komputerowego ZUS PŁATNIK,
- przygotowanie i rozliczanie wynagrodzeń na drukach ZUS Rp-7,
- sporządzanie informacji płacowych niezbędnych do realizacji sprawozdań GUS i SIO oraz innych,
- sporządzanie informacji o rocznych dochodach i zaliczkach na podatek dochodowy dla pracowników i Urzędów Skarbowych, m.in. PIT 11, PIT 4R, PIT 8R,
- wystawanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń pracowników,
- opracowywanie projektów planów wynagrodzeń pracowniczych,
- prowadzenie spraw związanych z analizą danych oświatowych i przygotowanie informacji w tym zakresie,
b) realizacja innych zadań w imieniu organu prowadzącego, wynikających z przepisów oświatowych na rzecz gminnych jednostek oświatowych,
c) wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeb pracodawcy i obowiązujących przepisów.
Miejsce pracy:
Plac Powstańców Wielkopolskich 2, 63-421 Przygodzice, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół Przygodzice
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
4) Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny; b) życiorys curriculum vitae, z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2019 r., poz. 1781); c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; d) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy; e) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; f) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; g) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności i osiągnięcia zawodowe. 6) Inne informacje: Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z napisem Konkurs na stanowisko referent ds. płacowo-kadrowych osobiście w w sekretariacie Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Przygodzicach, ul. P.T.R. 1, lub pocztą na adres Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Przygodzicach, ul. P.T.R. 1, 63-421 Przygodzice z dopiskiem Konkurs na stanowisko referent ds. płacowo-kadrowych w terminie do dnia 12 grudnia 2025r. do godz. 14.00 (w przypadku przesłania aplikacji pocztą liczy się data stempla pocztowego). Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Przygodzicach po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.przygodzice.pl/) w zakładce Jednostki organizacyjne/Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół/Ogłoszenie o naborze oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Przygodzice.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście

Zaloguj się przez Facebook