StPr/25/0177
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
• Sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz innych umów zawieranych w Szpitalu,
• Prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
• Bieżąca aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym,
• Bieżąca obsługa kadrowa pracowników Szpitala,
• Zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych oraz dokonywanie zmian, korekt, wyrejestrowań w programie Płatnik,
• Przygotowanie sprawozdań kadrowych,
• Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnych.
Miejsce pracy:
Marii Curie-Skłodowskiej 2, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Szpital Powiatowy w Kętrzynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- bardzo dobra organizacja pracy
- [Umiejętność 2] : znajmość programu płatnik [Umiejętność 1] : praktyczna zanjomość prawa pracy [Inne] : mile widziane doświadczenie zawodowe w kadrach wymagane wykształcenie średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : znajmość programu płatnik [Umiejętność 1] : praktyczna zanjomość prawa pracy [Inne] : mile widziane doświadczenie zawodowe w kadrach wymagane wykształcenie średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elwira Mać
Nr telefonu:
664357251
Wymagane dokumenty:
bez skierowań
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta