StPr/24/4291
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie działań wynikających z ust.o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Współpraca z placówkami oświatowymi, Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz instytucjami i specjalistami działającymi w sferze profilaktyki uzależnień; przeprowadzanie diagnozy i prowadzenie lokalnych inicjatyw w tym zakresie. Wdrażanie na terenie Gminy kampanii i akcji edukacyjnych, w szczególności dla dzieci i młodzieży oraz opracowywanie informacji o instytucjach udzielających profesjonalnej pomocy w zakresie profilaktyki uzależnień i o grupach wsparcia. Planowanie wydatków, sporządzanie sprawozdań, koordynacja działań podmiotów realizujących programy z zakresu profilaktyki uzależnień.
Praca na czas określony: 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia.
Godziny pracy 7:30 - 15:30
Dokumenty należy złożyć w zaklejnonych kopertach z dopiskiem "Rekrutacja na stanowisko referenta ds. profilkatyki uzależnień" w siedzibie ośrodka lub wysłać pocztą na adres ośrodka, lub wysłać elektronicznie na adres: [email protected]
Oferta pracy dostęna w sali C, A
Więcej informacji o naborze na stronie: https://bip.gops.czernica.pl/files/files/nab%C3%B3r_referent_profilaktyka.pdf
Miejsce pracy:
Wrocławska 78, 55-003 Czernica, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czernicy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
- znajomość przepisów z zakresu pomocy społecznej, przeciwdział.alkoholizmowi, narkomanii, wychowaniu w trzeźwości; umiej. rozmowy z klientem trudnym; empatia, dyskrecja, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientem, samodzielność w działaniu; odpowiedzialność , cierpliwość, dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne 1. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe na kier. pedagogika, socjologia, zarządzanie,psychologia i nauki o rodzinie; min.1 rok pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, staż pracy ogółem 5 lat 2. Wymagania dodatkowe: udokumentowane doświadczenie w pracy w instytucjach zajmujących się prowadzeniem profilaktyki uzależnień.
Inne wymagania:
znajomość przepisów z zakresu pomocy społecznej, przeciwdział.alkoholizmowi, narkomanii, wychowaniu w trzeźwości; umiej. rozmowy z klientem trudnym; empatia, dyskrecja, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientem, samodzielność w działaniu; odpowiedzialność , cierpliwość, dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne 1. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe na kier. pedagogika, socjologia, zarządzanie,psychologia i nauki o rodzinie; min.1 rok pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, staż pracy ogółem 5 lat 2. Wymagania dodatkowe: udokumentowane doświadczenie w pracy w instytucjach zajmujących się prowadzeniem profilaktyki uzależnień.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Beata Pindera
Nr telefonu:
571-226-323
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv, LM, kwestionariusz osobowy, kserokopie świadectw szkolnych, oświadczenia
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta