StPr/25/0336
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
1) Rejestrowanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy.
2) Sporządzanie, a także wydawanie postanowień i decyzji w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym.
3) Prowadzenie rejestru (ewidencji) bezrobotnych i poszukujących pracy, zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami prawa.
4) Ustalanie statusu bezrobotnego i poszukującego pracy, uprawnień do zasiłku oraz innych świadczeń.
5) Informowanie osób rejestrujących się o zasadach rejestracji, warunkach zachowania statusu bezrobotnego i poszukującego pracy, o prawach i obowiązkach, zakresie pomocy.
6) Wydawanie odpowiednich formularzy/druków, informowanie i instruowanie klienta o sposobie ich wypełniania.
7) Formalna obsługa osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy.
Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 3, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie branżowe, pomaturalne/policealne, średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe 4-letnie, średnie zawodowe
- bardzo dobra obsługa komputera
- Wymagane: wyksztalcenie min. średnie oraz bardzo dobra obsługa komputera. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, pracy biurowej, administracji. Praca na jedną zmiane w godz.: 7-15. Umowa o prace na okres zastępstwa. Miejsce pracy: Bochnia
Inne wymagania:
Wymagane: wyksztalcenie min. średnie oraz bardzo dobra obsługa komputera. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, pracy biurowej, administracji. Praca na jedną zmiane w godz.: 7-15. Umowa o prace na okres zastępstwa. Miejsce pracy: Bochnia
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Krystyna Piela
Nr telefonu:
14 6149747, 14 6149749
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon