REFERENT DS. REJESTRACJI

REFERENT DS. REJESTRACJI

Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 800 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0885

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym referent ds. rejestracji:
1.Rejestrowanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy po przedstawieniu przez te osoby dokumentów niezbędnych do ustalenia ich statusu i uprawnień:
- sprawdzanie danych w aplikacji SRP, PESEL i Aplikacji Centralnej,
- sprawdzanie kompletności dokumentów, ich właściwa kwalifikacja i wprowadzanie danych do rejestru,sporządzanie i przekazywanie odpowiednich druków do płatnika,
- uzupełnianie indeksu pracodawców na podstawie bazy REGON lub CEiDG,
- uzupełnianie indeksu szkół i uczelni,
- weryfikacja statusu i uprawnień do świadczeń na podstawie przesyłów ZUS- U.
2.Sporządzanie i przekazywanie do podpisu osobie uprawnionej postanowień i decyzji w sprawie przyznania lub odmowie przyznania statusu osoby bezrobotnej i prawa do zasiłku dla bezrobotnych oraz o przyznaniu statusu poszukującego pracy.
3.Przekazywanie kart bezrobotnych/poszukujących pracy na stanowiska doradcy ds. zatrudnienia w przypadku rejestracji elektronicznych z podpisem.
4.Sporządzanie i przekazywanie do podpisu osobie uprawnionej decyzji o utracie, wstrzymaniu
i wznowieniu prawa do zasiłku.
5.Wystawianie wezwań osobom w celu zgłoszenia się w urzędzie i złożenia wyjaśnień bądź
oświadczeń lub w celu uzupełnienia brakujących dokumentów niezbędnych do podejmowania
czynności urzędowych.
6.W zakresie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego:
- kserowanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie w Polsce i za granicą,
- przekazywanie zawiadomieniem całej dokumentacji bezrobotnego do WUP,
- wprowadzanie uprawnień do zasiłku bądź ich braku na podstawie decyzji wydanej przez WUP,
- sporządzanie decyzji po umorzeniu postępowania przez WUP w przypadku stwierdzenia, że nie zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego,
- przygotowanie dokumentów do transferu zasiłku,
- wypełnianie zaświadczenia w celu wydania formularza PdU1 potwierdzającego okres pracy i ubezpieczenia w Polsce wraz z kopią wszystkich świadectw pracy.
7.Wydawanie zaświadczeń o podleganiu do ubezpieczenia zdrowotnego, zaświadczeń o bieżącym statusie bezrobotnego/poszukującego pracy i pobieranych świadczeniach.
8.Sporządzanie i przekazywanie do podpisu osobie uprawnionej decyzji o uchyleniu statusu i prawa do zasiłku, przywołaniu do zwrotu nienależnie pobranego świadczenia.
9.Przyjmowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów i informacji dotyczących zmian w sytuacji osób zarejestrowanych.
10.Kompletowanie dokumentów dotyczących odwołań od decyzji uprzednio przez siebie sporządzonych.
11.Przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma z zakresu rejestracji.
12.Rzetelne i wyczerpujące udzielanie informacji osobom rejestrującym się w urzędzie o przysługujących im prawach i obowiązkach.

Miejsce pracy:
Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku: 1. posiadać obywatelstwo polskie, 2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, - posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku referenta ds. rejestracji, tj. wykształcenie średnie, 3. nie być skazaną prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. cieszyć się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór: 1. znajomość przepisów ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r. poz. 620), 2. znajomość przepisów ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), 3. znajomość programu do edytowania tekstów, 4. doświadczenie zawodowe w administracji z co najmniej rocznym stażem.


Inne wymagania:
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku: 1. posiadać obywatelstwo polskie, 2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, - posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku referenta ds. rejestracji, tj. wykształcenie średnie, 3. nie być skazaną prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. cieszyć się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór: 1. znajomość przepisów ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r. poz. 620), 2. znajomość przepisów ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), 3. znajomość programu do edytowania tekstów, 4. doświadczenie zawodowe w administracji z co najmniej rocznym stażem.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Dorota Niedbalska

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, podpisany czytelnie*, 2.kserokopia dokumentów potwierdzających poziom wykształcenia, potwierdzona czytelnie za zgodność z oryginałem, 3.kserokopia innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. zaświadczenia o odbytych kursach, szkoleniach), potwierdzona czytelnie za zgodność z oryginałem, 4.kserokopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia), potwierdzona czytelnie za zgodność z oryginałem, 5.oświadczenie dot. nie skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (własnoręcznie podpisane czytelnie)*, 6.oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (własnoręcznie podpisane czytelnie)*, 7.oświadczenie dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych (własnoręcznie podpisane czytelnie)*. Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji proszone są o składanie dokumentów aplikacyjnych w zaklejonej kopercie (z adresem zwrotnym) z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent ds. rejestracji - w Dziale Ewidencji i Świadczeń w PUP Ostróda, w Powiatowym Urzędzie Pracy, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5 w pokoju nr 119 (sekretariat) w terminie do dnia 14.07.2025 r. do godz. 13.00 lub przesłać pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5 (decyduje data wpływu do urzędu). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą miały wpływu na procedurę rekrutacyjną. W/w postępowanie składać się będzie z II etapów: I etap kwalifikacja formalna złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia w/w wymagań przez kandydatów na stanowisko urzędnicze. II etap kwalifikacja merytoryczna rozmowa Komisji z kandydatem, podczas której sprawdzana będzie wiedza kandydatów w zakresie dodatkowych wymagań. Za każdą udzieloną odpowiedź kandydatowi zostaną przyznane punkty w skali od 0 do 3 przez każdego członka komisji. Po przeprowadzeniu kwalifikacji merytorycznej zostanie wybrany kandydat, który uzyska największą ilość punktów. Do spełnienia w/w wymogu niezbędne jest uzyskanie minimum 8 punktów. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu postępowania naboru kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Osoba zakwalifikowana do II etapu powinna zgłosić się z dowodem osobistym. Dokumenty osób, które nie zakwalifikowały się będą odsyłane pocztą na adres zwrotny. Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.pupostroda.pl/ w zakładce: Nabór na stanowiska urzędnicze oraz na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5 oraz na tablicy ogłoszeń w PUP Ostróda Filia w Morągu przy ul. Dąbrowskiego 8. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z dn. 04.05.2016 r.) informuję, że: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, tel. 89 642 95 10, fax 89 646 29 56, e-mail: [email protected] 2.Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych tel. 89 642 95 10, fax 89 646 29 56, e-mail: [email protected] 3.Pani/Pana dane są przetwarzane wyłącznie dla celów wynikających z przepisów prawa, tj.: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r., poz. 277) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1135 z późn. zm.), 4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa. 5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, tj. 5 lat od następnego roku, w którym został zakończony nabór. 6.Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody. 7.Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 8.Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa. W związku z procedurą naboru informuję, że w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie obowiązuje Procedura Zgłoszeń Wewnętrznych, która została opracowana na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 24 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 r., poz. 928). Procedura ma na celu zapewnienie wszystkim pracownikom oraz kandydatom do pracy zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości i naruszeń prawa. Zarządzenie Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Ostródzie w sprawie procedury zgłoszeń wewnętrznych dostępne jest w siedzibie urzędu, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, pok. 119 (sekretariat) oraz w Filii, ul. Dąbrowskiego 8, 14-300 Morąg pok. 33 (sekretariat) oraz podczas rozmowy rekrutacyjnej. * druk kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczeń można otrzymać w siedzibie jednostki dokonującej naboru (pok. nr 129 lub 130) lub pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.pupostroda.pl/ w zakładce: Nabór na stanowiska urzędnicze.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 14.07.2025, Godziny : 13:00
Dodano: 04.07.2025, 05:27
ID ogłoszenia: 253934
Udostępnij:
Dodano: 04.07.2025, 05:27
ID ogłoszenia: 253934

Zobacz inne oferty

Do góry