StPr/25/0502
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
1.Realizacja zadań i obowiązków wynikających z Kontroli Zarządczej oraz uczestnictwo w identyfikacji i analizie ryzyka.
2.Przestrzeganie ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych.
3.Dbanie o powierzone mienie i dobre imię urzędnika.
4.Rejestracja i wyrejestrowanie pojazdów.
5.Rejestracja czasowa pojazdów.
6.Czasowe wycofanie pojazdów z ruchu.
7.Dokonywanie zmian w zakresie własności pojazdów lub danych technicznych, wydawanie wtórników oznaczeń.
8.Wydawanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych pojazdów oraz decyzji na wykonanie i zamontowanie tabliczki znamionowej zastępczej.
9.Współpraca z organami Policji w przypadkach zatrzymania i zwracania dowodów rejestracyjnych, kradzieży dowodów rejestracyjnych lub tablic rejestracyjnych
10.Wydawanie skierowań na dodatkowe badania techniczne pojazdów.
11.Udostępnianie danych i wydawanie zaświadczeń w zakresie rejestracji pojazdów.
12.Prowadzenie archiwum akt pojazdów.
13.Prowadzenie spraw związanych z wpisywaniem i skreślaniem przedsiębiorców z rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów, sprawowanie określonego nadzoru i dokonywanie kontroli.
14.Wydawanie i cofanie uprawnień diagnostom.
15.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika wydziału.
Miejsce pracy:
Konstytucji 3 Maja 6, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W SKIERNIEWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
- Wynagrodzenie zasadnicze 5000,00 plus dodatek za wieloletnią pracę. Umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy z możlwością przedłużenia. Praca w godzinach 8:00 - 16:00 1.Wymagania niezbędne: a)posiadanie obywatelstwa polskiego, b)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d)nieposzlakowana opinia, e)wykształcenie min. średnie, f)wymagany minimum 1 rok stażu pracy g)posiadanie wiedzy na temat zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego, h)znajomość zagadnień związanych z zakresem działania Starostwa i Wydziału Komunikacji i Transportu, i)znajomość zadań wykonywanych na Stanowisku, j)odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, k)znajomość następujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy Prawo o ruchu drogowym, kodeksu postępowania administracyjnego Wymagane dokumenty: a)list motywacyjny, b)własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wymagany druk kwestionariusza osobowego do pobrania na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Skierniewicach), c)oświadczenia: - o posiadaniu obywatelstwa polskiego - o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii (wzór oświadczeń dostępny jest na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Skierniewicach). d)kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - świadectwo ukończenia szkoły średniej dla wykształcenia średniego i/lub dyplom ukończenia studiów wyższych dla wykształcenia wyższego, e)kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność dot. kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz.1135), Inne dodatkowe dokumenty: a)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w srodze naboru* (wzór oświadczenia dostępny jest na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Skierniewicach). * złożenie oświadczenia jest dobrowolne Oferta kandydata może zawierać CV. Inne informacje: Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4 b ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz.1135) informuję, iż w miesiącu wrześniu 2025r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6 %. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zamkniętej kopercie) w Punkcie Obsługi Interesantów lub wysłać pocztą na adres: ul. Konstytucji 3 Maja 6, 96-100 Skierniewice z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko: Referent ds. rejestracji pojazdów II w Wydziale Komunikacji i Transportu w terminie do dnia 14.11.2025r. (decyduje data faktycznego wpływu do Starostwa). Złożone dokumenty po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Skierniewicach https://bip.spskierniewice.nv.pl/o,65,oferty-pracy.html oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Konstytucji 3 Maja 6. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone własnoręcznym popisem. Nabór jest realizowany zgodnie z Regulaminem naboru pracowników na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Skierniewicach stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 13/2015 Starosty Skierniewickiego z dnia 24 czerwca 2015 r. z późn. zm.
Inne wymagania:
Wynagrodzenie zasadnicze 5000,00 plus dodatek za wieloletnią pracę. Umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy z możlwością przedłużenia. Praca w godzinach 8:00 - 16:00 1.Wymagania niezbędne: a)posiadanie obywatelstwa polskiego, b)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d)nieposzlakowana opinia, e)wykształcenie min. średnie, f)wymagany minimum 1 rok stażu pracy g)posiadanie wiedzy na temat zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego, h)znajomość zagadnień związanych z zakresem działania Starostwa i Wydziału Komunikacji i Transportu, i)znajomość zadań wykonywanych na Stanowisku, j)odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, k)znajomość następujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy Prawo o ruchu drogowym, kodeksu postępowania administracyjnego Wymagane dokumenty: a)list motywacyjny, b)własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wymagany druk kwestionariusza osobowego do pobrania na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Skierniewicach), c)oświadczenia: - o posiadaniu obywatelstwa polskiego - o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii (wzór oświadczeń dostępny jest na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Skierniewicach). d)kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - świadectwo ukończenia szkoły średniej dla wykształcenia średniego i/lub dyplom ukończenia studiów wyższych dla wykształcenia wyższego, e)kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność dot. kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz.1135), Inne dodatkowe dokumenty: a)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w srodze naboru* (wzór oświadczenia dostępny jest na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Skierniewicach). * złożenie oświadczenia jest dobrowolne Oferta kandydata może zawierać CV. Inne informacje: Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4 b ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz.1135) informuję, iż w miesiącu wrześniu 2025r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6 %. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zamkniętej kopercie) w Punkcie Obsługi Interesantów lub wysłać pocztą na adres: ul. Konstytucji 3 Maja 6, 96-100 Skierniewice z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko: Referent ds. rejestracji pojazdów II w Wydziale Komunikacji i Transportu w terminie do dnia 14.11.2025r. (decyduje data faktycznego wpływu do Starostwa). Złożone dokumenty po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Skierniewicach https://bip.spskierniewice.nv.pl/o,65,oferty-pracy.html oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Konstytucji 3 Maja 6. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone własnoręcznym popisem. Nabór jest realizowany zgodnie z Regulaminem naboru pracowników na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Skierniewicach stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 13/2015 Starosty Skierniewickiego z dnia 24 czerwca 2015 r. z późn. zm.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
46 834 59 50
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
a)list motywacyjny, b)własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wymagany druk kwestionariusza osobowego do pobrania na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Skierniewicach), c)oświadczenia: - o posiadaniu obywatelstwa polskiego - o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii (wzór oświadczeń dostępny jest na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Skierniewicach). d)kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - świadectwo ukończenia szkoły średniej dla wykształcenia średniego i/lub dyplom ukończenia studiów wyższych dla wykształcenia wyższego, e)kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność dot. kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz.1135), Inne dodatkowe dokumenty: a)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w srodze naboru* (wzór oświadczenia dostępny jest na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Skierniewicach). * złożenie oświadczenia jest dobrowolne Oferta kandydata może zawierać CV.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook