StPr/25/0012
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
Zakres obowiązków:
Obowiązki:
• Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie urządzeń komputerowych, oprogramowania, aplikacji bankowych oraz sieci.
• Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
• Diagnostyka i rozwiązywanie problemów IT zgłaszanych przez pracowników Banku.
• Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia ciągłości działania systemów informatycznych oraz bezpieczeństwa.
• Monitorowanie i aktualizacja systemów oraz oprogramowania.
• Przygotowywanie raportów dotyczących incydentów i ich rozwiązań.
Miejsce pracy:
Łódzka 33, 99-200 Poddębice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie
Pracodawca:
Bank Spółdzielczy w Poddębicach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office, komunikatywność, wysoka kultura osobista
- [Inne] : Wymagania: • Ogólna wiedza z obszaru IT. • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych. • Dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole. • Zdolność do pracy w zespole oraz samodzielnego podejmowania decyzji. • Komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu. • Prawo jazdy kat. B
Inne wymagania:
[Inne] : Wymagania: • Ogólna wiedza z obszaru IT. • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych. • Dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole. • Zdolność do pracy w zespole oraz samodzielnego podejmowania decyzji. • Komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu. • Prawo jazdy kat. B
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Radosław Traczyk
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail