StPr/25/0807
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz wszelkich innych prowadzonych z pominięciem procedur PZP.
2. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką lokalową, w tym spraw związanych z najmem/korzystaniem z budynków/lokali mieszkalnych i niemieszkalnych i budowli, sporządzaniem umów, waloryzacją czynszów, sporządzaniem deklaracji rocznych podatku od nieruchomości, sporządzaniem PGZL (Programu Gospodarowania Zasobami Lokalowymi), przygotowywaniem dokumentacji do sprzedaży lokali, sporządzaniem umów na wynajem kancelarii, wypłatę równoważnika pieniężnego rozliczanie szkód majątkowych w zakresie ubezpieczeń majątku nadleśnictwa i OC.
3. Pozyskiwanie środków na przedsięwzięcia współfinansowane ze źródeł zewnętrznych.
Miejsce pracy:
PLATER 15, 68-300 Lubsko, powiat: żarski, woj: lubuskie
Pracodawca:
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubsko
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Komputer - obsługa programu MS Office , prawo jazdy kategoria - B
- [Umiejętność 2] : Znajomość i umiejętność obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD). [Umiejętność 1] : Umiejętność obsługi Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP) oraz SILPWeb (w szczególności panelu Infrastruktura) [Inne] : Doświadczenie zawodowe z zakresu gospodarki lokalowej. Doświadczenie zawodowe związane z przeprowadzaniem procedury zamówień publicznych. Znajomość obsługi platformy e-zamówienia.
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : Znajomość i umiejętność obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD). [Umiejętność 1] : Umiejętność obsługi Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP) oraz SILPWeb (w szczególności panelu Infrastruktura) [Inne] : Doświadczenie zawodowe z zakresu gospodarki lokalowej. Doświadczenie zawodowe związane z przeprowadzaniem procedury zamówień publicznych. Znajomość obsługi platformy e-zamówienia.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Flies
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
list motywacyjny, kwestionariusz osobowy,kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rfekrutacji, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych szczególnej kategorii
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta