StPr/25/0566
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
1) Przygotowanie planu zamówień publicznych, na podstawie informacji zebranych od jednostek obsługiwanych,
2) Przeprowadzenie formalno-prawnej procedury zamówień publicznych na zasadach określonych ustawą i odrębnym zarządzeniem,
3) Przygotowanie projektu zarządzania wewnętrznego związanego z procesem udzielania zamówień publicznych,
4) Prowadzenie całości spraw związanych z wydatkowaniem środków finansowych na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z Prawem zamówień publicznych,
5) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
6)Gromadzenie informacji o przygotowywanych i realizowanych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych,
7) Obsługa sekretariatu.
Miejsce pracy:
Sierpc, powiat: sierpecki, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Komunikatywność, Obsługa komputera, Bardzo wysoka kultura osobista
- [Umiejętność 1] : Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy własnej
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy własnej
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Joanna Tułodziecka
Nr telefonu:
242754112 w. 115
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Zaloguj się przez Facebook