StPr/24/2265
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 6 500 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe lub średnie ekonomia, finanse, rachunkowość,; min. 3 lata doświadczenia zawodowego; zakres obowiązków: księgowanie i ewidencja dowodów wpłat, terminowe powiadamianie o podwyżkach opłat za lokale mieszkalne , lokale użytkowe, terminowe wykonywanie płatności finansowych zgodnie z ciążącymi zobowiązaniami, prowadzenie windykacji w ramach obsługiwanego rejonu,prowadzenie korespondencji z najemcami, użytkownikami i właścicielami lokali, okresowe sporządzanie potwierdzeń sald, bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta, inne zadania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, regulaminów i zarządzeń ; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Miejsce pracy:
Floriana 4, 44-190 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Pracodawca:
MIEJSKI ZESPÓŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Gorzkowska
Nr telefonu:
32 339 45 00
Wymagane dokumenty:
Aplikacje składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie MZGLiA z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze do Działu Opłat i Windykacji" w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 grudnia 2024 r. (decyduje data wpływu do siedziby MZGLiA) w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 31.12.2024r, Godziny : 7:30-15:30