REFERENT/INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH

REFERENT/INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 800 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1679

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN

Zakres obowiązków:
między innymi: księgowanie faktur oraz innych dokumentów na poszczególnych nieruchomościach, rozliczanie podatku dochodowego od osób prawnych wraz ze sporządzaniem deklaracji CIT – 8, CIT – 8/O, prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży, rozliczanie podatku od towarów i usług oraz sporządzanie deklaracji VAT, księgowanie wyciągów bankowych wraz z analizą, uzgadnianie i analiza sald kontrahentów, analiza przychodów i kosztów wspólnot mieszkaniowych, rozliczanie wspólnot mieszkaniowych z zaliczki na koszty zarządu nieruchomością wspólną oraz udział w sporządzaniu sprawozdań na zebrania wspólnot mieszkaniowych, obsługa systemu obiegu dokumentów oraz systemu bankowości elektronicznej.

Miejsce pracy:
Filaretów 31, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie

Pracodawca:
MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • biegła obsluga komputera w tym pakietu MS Office
  • Wymagania niezbędne: - na stanowisko Referent: wykształcenie średnie co najmniej 1 rok pracy - na stanowisko Inspektor: w przypadku wykształcenia wyższego co najmniej 3 lata pracy, w przypadku wykształcenia średniego co najmniej 5 lat pracy - bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie spraw finansowo - księgowych niezbędnych dla prawidłowej obsługi wspólnot mieszkaniowych - nieposzlakowana opinia - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem Wymagania dodatkowe: - sumienność wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie - sprawność dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań - bezstronność obiektywne rozpoznawanie sytuacji - umiejętność stosowania odpowiednich przepisów umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania - planowanie i organizacja pracy efektywne wykorzystywanie czasu pracy -postawa etyczna wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość o nieposzlakowaną opinię.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - na stanowisko Referent: wykształcenie średnie co najmniej 1 rok pracy - na stanowisko Inspektor: w przypadku wykształcenia wyższego co najmniej 3 lata pracy, w przypadku wykształcenia średniego co najmniej 5 lat pracy - bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie spraw finansowo - księgowych niezbędnych dla prawidłowej obsługi wspólnot mieszkaniowych - nieposzlakowana opinia - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem Wymagania dodatkowe: - sumienność wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie - sprawność dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań - bezstronność obiektywne rozpoznawanie sytuacji - umiejętność stosowania odpowiednich przepisów umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania - planowanie i organizacja pracy efektywne wykorzystywanie czasu pracy -postawa etyczna wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość o nieposzlakowaną opinię.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Beata Holm

Nr telefonu:
322274091

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - podpisany list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które kandydat się ubiega) - kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, staż pracy, dodatkowe kwalifikacje, posiadane uprawnienia - oświadczenie kandydata o: korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich, tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, dobrowolnie podanych w ofercie pracy, innych niż wskazane w art.221 Kodeksu Pracy, w celu przeprowadzenia rekrutacji Określenie terminu i miejsca składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 27 listopada 2025r. Oferty składa się: - w formie pisemnej w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych przy ul. Filaretów 31 w Tychach w sekretariacie ( I piętro) lub pocztą na adres Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych z dopiskiem Referent/Inspektor ds. Finansowo Księgowych Wspólnot Mieszkaniowych - drogą elektroniczną poprzez wysłanie aplikacji w formie e mail na adres: [email protected]. Skany wymaganych dokumentów należy dołączyć w formie załączonego pliku. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 27 listopada 2025r. Osoby spełniające wymagania formalno-prawne podane w ogłoszeniu o naborze zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu postępowania. Informację o zakwalifikowaniu można uzyskać pod nr tel. (32) 227-40-91 piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert. Miejsce i termin naboru zostaną podane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej https://mzbmtychy.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace i na tablicy ogłoszeń znajdującej się na I piętrze budynku Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych. Przy naborze na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze obowiązują techniki naboru: - test merytoryczny - rozmowa kwalifikacyjna W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana. Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Inne informacje: Informacje o wynagrodzeniu można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - https://mzbmtychy.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace
Dodano: 19.11.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 352690
Udostępnij:
Dodano: 19.11.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 352690

Zobacz inne oferty

Do góry