StPr/25/1219
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 500 do 6 200 PLN
Zakres obowiązków:
1. Udział w komisjach okresowych kontroli i oceny stanu technicznego budynków i ich elementów, sporządzanie protokołów i wniosków zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i innymi.
2. Prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej dotyczącej lokali użytkowych.
3. Sporządzanie umów na wynajem lokali użytkowych, aneksów i porozumień.
4. Organizowanie postępowań związanych z wynajmem wolnych lokali użytkowych.
5. Opracowanie planów remontowych dla lokali użytkowych.
6. Prowadzenie ewidencji liczników elektrycznych, gazowych, wodomierzy (wraz z nadzorem nad ich wymianą) i ciepłomierzy w budynkach.
7. Terminowa analiza rachunków i faktur otrzymanych od dostawców mediów i usługodawców.
8. Przyjmowanie zgłoszeń usterek od mieszkańców i pozostałych zgłaszających, rejestrowanie w książkach zgłoszeń i nadzór nad ich realizacją.
9. Nadzorowanie firm świadczących usługi na rzecz Spółdzielni pod względem prawidłowej pracy i świadczenia usług zgodnie z umową.
*praca w systemie równoważnym: pon. 07:00-17:00, wt. śr. czw. 07:00-15:00; pt. 07:00-13:00
Miejsce pracy:
ZGRZEBNIOKA 35/A, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Pracodawca:
Tyska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zuzanna"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa klienta, organizacja pracy biurowej, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW MS OFFICE
- wykształcenie wyższe lub średnie administracyjne, techniczne i ekonomiczne; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; doświadczenie w pracy związanej z administrowaniem, zarządzaniem nieruchomościami; umiejętności: znajomość obowiązujących przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisów obowiązujących w budownictwie (prawo budowlane, rozporządzenia itp.) oraz umiejętność stosowania ich w praktyce; umiejętność planowania i organizacji pracy; rzetelność, samodzielność, zaangażowanie; umiejętność obsługi mieszkańców
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe lub średnie administracyjne, techniczne i ekonomiczne; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; doświadczenie w pracy związanej z administrowaniem, zarządzaniem nieruchomościami; umiejętności: znajomość obowiązujących przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisów obowiązujących w budownictwie (prawo budowlane, rozporządzenia itp.) oraz umiejętność stosowania ich w praktyce; umiejętność planowania i organizacji pracy; rzetelność, samodzielność, zaangażowanie; umiejętność obsługi mieszkańców
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Aneta Giemza
Nr telefonu:
32 219 65 12
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych + List motywacyjny Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie TSM Zuzanna w Tychach, przy ul. Zgrzebnioka 35a lub przesłać pocztą na powyższy adres lub na adres e-mail: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: kkontakt osobisty: ul. Zgrzebnioka 35 m. A, 43-100 Tychy: pon. 07:00-17:00, wt. śr. czw. 07:00-15:00; pt. 07:00-13:00