REFERENT/INSPEKTOR DZIAŁU INWESTYCYJNEGO

REFERENT/INSPEKTOR DZIAŁU INWESTYCYJNEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer: StPr/24/0999

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN

Zakres obowiązków:
1. Przygotowanie formalne inwestycji, przygotowanie dokumentów związanych z procesem inwestycyjny – remontów, przebudów na obiektach Szpitala,
2. Sporządzanie dokumentacji niezbędnej do wyboru wykonawców (tworzenie opisów przedmiotu zamówienia, warunków udziału, szacowanie terminów realizacji),
3. Prowadzenie postępowań zakupowych (poniżej progów stosowania ustawy PZP),
4. Bieżące gromadzenie i selekcjonowanie dokumentacji (umów, harmonogramów, protokołów, wniosków materiałowych),
5. Współtworzenie rejestrów zakupowych działu,
6. Kontrolowanie przebiegu prac względem ustalonych harmonogramów,
7. Udział w odbiorach prac,
8. Przekazywanie dokumentacji z zakończonych inwestycji do poszczególnych użytkowników.

Miejsce pracy:
A.PIECHOWSKIEGO 36, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie

Pracodawca:
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • bardzo dobra obsługa komputera, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, sumienność, dokładność, zaangażowanie
  • [Umiejętność 2] : znajomość procesu inwestycyjnego [Umiejętność 1] : umiejętności analityczne,


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : znajomość procesu inwestycyjnego [Umiejętność 1] : umiejętności analityczne,

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Szymon Malek

Nr telefonu:
586860145

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 16.10.2024, 19:20
ID ogłoszenia: 34704
Udostępnij:
Dodano: 16.10.2024, 19:20
ID ogłoszenia: 34704

Zobacz inne oferty

Do góry