Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. Przygotowanie formalne inwestycji, przygotowanie dokumentów związanych z procesem inwestycyjny – remontów, przebudów na obiektach Szpitala,
2. Sporządzanie dokumentacji niezbędnej do wyboru wykonawców (tworzenie opisów przedmiotu zamówienia, warunków udziału, szacowanie terminów realizacji),
3. Prowadzenie postępowań zakupowych (poniżej progów stosowania ustawy PZP),
4. Bieżące gromadzenie i selekcjonowanie dokumentacji (umów, harmonogramów, protokołów, wniosków materiałowych),
5. Współtworzenie rejestrów zakupowych działu,
6. Kontrolowanie przebiegu prac względem ustalonych harmonogramów,
7. Udział w odbiorach prac,
8. Przekazywanie dokumentacji z zakończonych inwestycji do poszczególnych użytkowników.
Miejsce pracy:
A.PIECHOWSKIEGO 36, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Pracodawca:
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- bardzo dobra obsługa komputera, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, sumienność, dokładność, zaangażowanie
- [Umiejętność 2] : znajomość procesu inwestycyjnego [Umiejętność 1] : umiejętności analityczne,
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : znajomość procesu inwestycyjnego [Umiejętność 1] : umiejętności analityczne,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Szymon Malek
Nr telefonu:
586860145
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail