StPr/25/01060
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
- obsługa kancelarii oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej (odbiór, rejestracja, rozdział oraz dystrybucja korespondencji elektronicznej i papierowej wpływającej do instytutu, w tym poprzez pocztę elektroniczną),
- rejestracja i archiwizacja dokumentów w systemach tradycyjnych i informatycznych,
- przygotowywanie pism i innych dokumentów,
- współpraca z innymi działami instytutu w zakresie obiegu dokumentów, przesyłek,
- dbanie o terminowe przekazywanie dokumentacji do odpowiednich osób i działów.
Miejsce pracy:
Adolfa Pawińskiego 5 B, 02-106 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: pomaturalne/policealne
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Wymagania: - wykształcenie średnie, - 1 rok doświadczenia zawodowego, - znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, urządzeń biurowych, - umiejętność organizacji pracy własnej i prowadzenia dokumentacji, - komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, wysoka kultura osobista, - umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów (Instrukcja Kancelaryjna, Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt) - znajomość języka angielskiego na poziomie B2, - komunikatywna znajomość języka polskiego. Mile widziane: - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, - znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, - umiejętność obsługi systemów informatycznych wspierających pracę kancelarii. Praca w godz. 8:00-16:00.
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie średnie, - 1 rok doświadczenia zawodowego, - znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, urządzeń biurowych, - umiejętność organizacji pracy własnej i prowadzenia dokumentacji, - komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, wysoka kultura osobista, - umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów (Instrukcja Kancelaryjna, Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt) - znajomość języka angielskiego na poziomie B2, - komunikatywna znajomość języka polskiego. Mile widziane: - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, - znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, - umiejętność obsługi systemów informatycznych wspierających pracę kancelarii. Praca w godz. 8:00-16:00.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail