REFERENT K/M

REFERENT K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Znajomość języka
polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 800 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/12017

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
+ premia regulaminowa w wys. 20% wynagrodzenia zasadniczego brutto + dodatek za wysługę lat

Zakres obowiązków:
- znajomość Prawa oświatowego,
- prowadzenie dokumentacji uczniów,
- wykonywanie wszelkich czynności związanych z ruchem uczniów (przyjęcia, przeniesienia itp.)
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej wyników klasyfikacji i promocji uczniów
- kontrola obowiązku szkolnego,
- obsługa egzaminów maturalnych i zawodowych,
- wprowadzanie i aktualizacja danych do Systemu Informacji Oświatowej (SIO) i Librus-a
- prowadzenie i zabezpieczanie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
- przygotowanie i wysyłanie legitymacji,
- opracowanie sprawozdań
- prowadzenie archiwum
- obsługa sekretariatu, w tym odbieranie telefonów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz zapewnienie płynnego obiegu informacji w szkole

Miejsce pracy:
Odrowąża 19, 03-310 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Zespół Szkół im. Piotra Wysockiego

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 2)
  • polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • Wymagania: - wykształcenie średnie pełne lub wyższe administracyjne z 2-letnim stażem na podobnym stanowisku w placówce oświatowej, - doświadczenie zawodowe: 2 lata, - znajomość j. polskiego w stopniu komunikatywnym, - Inne wymagania: - umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, - znajomości dokumentacji związanej z oświatą, RODO, - biegła obsługa komputera - znajomość programów Microsoft Excel, Word, korzystanie z sieci Internet, poczty elektronicznej, - znajomość systemów informatycznych dotyczących oświaty: Librus oraz Systemu Informacji Oświatowej, - doświadczenie w zakresie prowadzenia sekretariatu placówki oświatowej. Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Targówek Godziny pracy: 7:30 - 15:30 Kontakt: e-mail: [email protected]


Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie średnie pełne lub wyższe administracyjne z 2-letnim stażem na podobnym stanowisku w placówce oświatowej, - doświadczenie zawodowe: 2 lata, - znajomość j. polskiego w stopniu komunikatywnym, - Inne wymagania: - umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, - znajomości dokumentacji związanej z oświatą, RODO, - biegła obsługa komputera - znajomość programów Microsoft Excel, Word, korzystanie z sieci Internet, poczty elektronicznej, - znajomość systemów informatycznych dotyczących oświaty: Librus oraz Systemu Informacji Oświatowej, - doświadczenie w zakresie prowadzenia sekretariatu placówki oświatowej. Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Targówek Godziny pracy: 7:30 - 15:30 Kontakt: e-mail: [email protected]

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 16.12.2025, 07:09
ID ogłoszenia: 366979
Udostępnij:
Dodano: 16.12.2025, 07:09
ID ogłoszenia: 366979

Zobacz inne oferty

Nowe

MAGAZYNIER

6 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Stare Czarnowo
6 000 PLNbrutto
Dodano: 13 godz. temu
5 500 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Kalisz
5 500 PLNbrutto
Dodano: 13 godz. temu
Nowe

KSIĘGOWY

5 000 - 7 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Turek
5 000 - 7 000 PLNbrutto
Dodano: 13 godz. temu
5 000 - 8 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Turek
5 000 - 8 000 PLNbrutto
Dodano: 13 godz. temu
Nowe

AUTOMATYK

6 400 - 9 600 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Morąg
6 400 - 9 600 PLNbrutto
Dodano: 13 godz. temu
Do góry