StPr/25/0106
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 600 PLN
Zakres obowiązków:
Oferta dotyczy Regionalnego Centrum Informatyki
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
- właściwe rejestrowanie, przechowywanie, udostępnianie, obieg oraz wydawanie materiałów będących na ewidencji kancelarii
- przestrzeganie terminowego wysyłania dokumentów wytworzonych na potrzeby RCI Bydgoszcz
- udział w przygotowywaniu dokumentacji archiwalnej celem przekazania do właściwego archiwum wojskowego
- udział w zabezpieczeniu pracy kancelarii ćwiczebnej, na czas ćwiczeń i treningów
- przekazywanie i odbiór korespondencji za pośrednictwem Wojskowej Stacji Pocztowej
Informacje dodatkowe:
- system czasu pracy: podstawowy - 8 godzin dziennie/40 godzin w tygodniu, praca od poniedziałku do piątku
Wyzwania jakie na Ciebie czekają:
- praca na rzecz obronności kraju
Co możemy Ci zaoferować:
- regularne i terminowe wynagrodzenie
- wynagrodzenie roczne i dodatki stażowe
- stabilne warunki zatrudnienia /umowa o pracę/
- system motywacyjny /dodatkowe premie, dodatkowe urlopy wypoczynkowe/
- pakiet socjalny /dofinansowanie do wypoczynku, bony świąteczne, zapomogi/
- pracę w miłej i przyjaznej atmosferze
- pracę w dynamicznym zespole
Miejsce pracy:
Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne
- znajomość pakietu MS Office
- Wymagania niezbędne: - poziom wykształcenia: średnie lub wyższe; kierunek-profil: administracja i pokrewne - umiejętności: sprawne posługiwanie się systemem MS Windows, znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym - znajomość Zarządzenia Nr 58/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych Wymagania dodatkowe: - mile widziane doświadczenie w resorcie ON na stanowiskach administracyjnych - zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia specjalistycznego w zakresie ochrony informacji niejawnych dla kandydatów na stanowiska kierowników kancelarii tajnej i inne stanowiska w kancelariach tajnych - znajomość Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej - znajomość zasad rejestrowania oraz wydawania materiałów zarejestrowanych w kancelarii - znajomość pracy w systemie elektronicznego obiegu dokumentów SI ARCUS - znajomość procesu archiwizacji dokumentów zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym - poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji niejawnych narodowych o klauzuli minimum POUFNE Czego oczekujemy od Ciebie? - samodzielności - dyspozycyjności - kreatywności - szybkiego przyswajania wiedzy w zakresie przepisów kancelaryjnych - terminowego wykonywania działań - zaangażowania w procesie pracy.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - poziom wykształcenia: średnie lub wyższe; kierunek-profil: administracja i pokrewne - umiejętności: sprawne posługiwanie się systemem MS Windows, znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym - znajomość Zarządzenia Nr 58/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych Wymagania dodatkowe: - mile widziane doświadczenie w resorcie ON na stanowiskach administracyjnych - zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia specjalistycznego w zakresie ochrony informacji niejawnych dla kandydatów na stanowiska kierowników kancelarii tajnej i inne stanowiska w kancelariach tajnych - znajomość Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej - znajomość zasad rejestrowania oraz wydawania materiałów zarejestrowanych w kancelarii - znajomość pracy w systemie elektronicznego obiegu dokumentów SI ARCUS - znajomość procesu archiwizacji dokumentów zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym - poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji niejawnych narodowych o klauzuli minimum POUFNE Czego oczekujemy od Ciebie? - samodzielności - dyspozycyjności - kreatywności - szybkiego przyswajania wiedzy w zakresie przepisów kancelaryjnych - terminowego wykonywania działań - zaangażowania w procesie pracy.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Nr telefonu:
0000000
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie /ze strony internetowej rcibydgoszcz.wp.mil.pl/ - list motywacyjny - dokumenty poświadczające wykształcenie /kserokopie/ - dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności /kserokopie/ - przebieg zatrudnienia /kserokopie/ - klauzula informacyjna i zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla kandydatów do pracy w RCI Bydgoszcz /ze strony internetowej rcibydgoszcz.wp.mil.pl/ Wymagane dokumenty należy przesłać na adres: Regionalne Centrum Informatyki Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1, 85-675 Bydgoszcz lub adres e-mail: [email protected] w terminie do dnia 24 stycznia 2025 r. Aplikacje, dostarczone po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Odpowiadamy tylko na wybrane zgłoszenia. Oferta skierowana jest do obywateli polskich, którzy będą zobowiązani do wyrażenia zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa.